Vrednost znamke po Interbrandu še naprej narašča
Kia Motors je na najnovejši Interbrandovi lestvici vseh globalnih znamk zasedla 74. mesto, njena vrednost pa je ocenjena na 5,66 milijarde ameriških dolarjev. Vrednost tega korejskega velikana se je v primerjavi z lanskim letom povečala za 5%, kar je odličen rezultat, zlasti, če vemo, da je bila vrednost Kie pred desetimi leti ocenjena na le 700 milijonov, pred petimi leti pa na 1,79 miljarde dolarjev.
Najbolj vreden avtomobilski proizvajalec je japonska Toyota, katere tržna vrednost je ocenjena na 49 milijard dolarjev, medtem ko je med vsemi globalnimi znamkami to že nekaj let ameriški Apple, ki je trenutno vreden 170 miljard. Najnovejši rezultati samo potrjujejo Kiine ambicije postati ena največjih in najbolj zaželenih globalnih avtomobilskih znamk, česar se vse bolj zavedajo tudi kupci, ki prepoznavajo njene prednosti, kot so večkrat nagrajeno oblikovanje, najnovejše tehnologije,
najboljše razmerje med vrednostjo in ceno ter 7-letna garancija kot dokaz zanesljivosti.