Novi SUV s sistemom ‘Terrain Mode’ še zmogljivejši
Kia Sorento bo ob prihodu na trg ob koncu leta ponujal novo funkcijo Terrain Mode. Sistem bo voznikom Sorenta 4. generacije zagotavljal boljši oprijem ter več stabilnosti in nadzora v blatu, pesku in na snegu, s posebnim programom za vsako od teh zahtevnih podlag.
Boljši nadzor na podlagah s slabšim oprijemom
Sistem bo različicam s štirikolesnim pogonom omogočal še boljše terenske zmogljivosti na različnih podlagah s slabim oprijemom. Vozniki bodo lahko preko stikala na sredinski konzoli preklapljali med tremi načini terenske vožnje (‘Mud’, ‘Snow’ in ‘Sand’). Sistem samodejno optimizira pogon na način, da prilagaja navor in razporeditev moči na vsako posamezno kolo ter nadzoruje stabilnost. Terrain Mode tudi prilagaja prestavni čas za oba menjalnika iz ponudbe (8-stopenjski menjalnik z dvojno
sklopko za dizelske različice, 6-stopenjski samodejni menjalnik za hibridne različice), glede na različne podlage.
Pablo Martinez Masip, direktor načrtovanja izdelkov in cen pri Kia Motors Europe, je dejal: “Sorento je bil vedno zmogljivo vozilo, novi model pa dokazuje, kako se je skozi leta razvijal, da lahko ustreza vsem zahtevam sodobnega časa. Sorento prve generacije, predstavljen leta 2002, je imel 4-kolesni pogon in robustno karoserijo na okvirju, zaradi česar je bil soliden na vseh terenih. 18 let kasneje 4. generacija modela uporablja napredno pogonsko tehnologijo, da še izboljša njegove
zmogljivosti. Novi Sorento je zdaj zmogljivejši kot kdajkoli prej in je ustvarjen z namenom, da voznikom omogoča večjo samozavest in nadzor. Novi model kombinira inteligentni štirikolesni pogon in močno monocoque šasijo z novo Terrain Mode funkcionalnostjo. Zato se hitreje odziva na spremenjene razmere in voznikom omogoča brezskrbno vožnjo.”
Način Snow: za zimo in zimske športe
Sorentov način terenske vožnje ‘Snow’ je idealen v zimskem času ali za družine, ki se pozimi udejstvujejo v zimskih športih. Način Snow, ki je optimiziran za vzdrževanje premikanja naprej na podlagah s slabim oprijemom in v ledenih razmerah, omejuje motorni navor, saj ga kolikor je mogoče enakomerno porazdeli na vsa štiri kolesa. Sistem proti zdrsu (TCS) z rahlejšim zaviranjem optimizira oprijem, medtem pa ima menjalnik krajša prestavna razmerja, zaradi česar se motor vrti pri nižjih obratih,
da prepreči drsenje koles.
Način Mud: za obiskovalce festivalov in vožnjo po podeželju
Način Mud, namenjen vožnji po blatu, zagotavlja boljši oprijem in nadzor tistim voznikom, ki se spoprijemajo z blatnimi potmi in polji – je idealna rešitev za podeželske voznike ali denimo obiskovalce festivalov v naravi. Način Mud učinkuje skozi nekoliko zakasnelo prestavljanje, uglajen navor AWD sistema ter močnejšo silo zaviranja sistema proti zdrsu koles. To pomaga vozilu, da ohrani zadano smer in ne obtiči v blatu.
Način Sand: za ljubitelje plaž
Način Sand pomaga voznikom, da bolj samozavestno obvladujejo peščene poti, plaže in celo puščave. S kombinacijo večjega navora in zakasnelega prestavljanja ter enakomerne razdelitve navora AWD sistema voznikom pomaga, da ne obtičijo v pesku. V načinu Sand TCS prav tako omogoča večjo zavorno silo, zaradi česar sistem dovaja več navora kolesom, ki ga potrebujejo.
Novi Sorento v Evropi naprodaj do konca leta. Novinec bo v večjem delu Evrope na voljo do konca letošnjega leta, pri nas pa ga predvidoma pričakujemo v začetku naslednjega.