Novi Sorento bo sam parkiral na ozkih parkiriščih
KIA je objavila, da bo novi Sorento, ki v Evropo pripelje jeseni, opremljen z novo funkcijo daljinskega parkiranja (RSPA – Remote Smart Parking Assist). Sistem pomaga voznikom z uporabo gumba na pametnem ključu premikati vozilo na ozkih parkirnih mestih. Sorento 4. generacije bo prvi model Kie v Evropi, ki bo ponujal RSPA, kar bo olajšalo parkiranje tega velikega SUV modela na ozkih parkiriščih. Tehnologija je zasnovana z namenom lažjega izstopanja iz vozila in dostopa do vozila med
parkiranjem, ali ko voznik in sopotniki ugotovijo, da je nekdo parkiral preblizu njihovega vozila. RSPA bo v Evropi na voljo pri dizelskih različicah, odvisno od posameznega trga in opreme.
Sistem RSPA omogoča parkiranje vozila na daljavo s pomočjo pametnega ključa
Sistem deluje tako, da voznik in sopotniki izstopijo iz vozila, nato pa zadnji del parkiranja v skladu z danimi navodili opravi sistem sam. Sorenta je moč tudi premakniti s parkirnega mesta, če zaradi pomanjkanja prostora ni mogoče odpreti vrat. Voznik lahko s pomočjo gumba na pametnem ključu RSPA usmerja vozilo v parkirno mesto ali iz njega.
Avtonomno upravljanje speljevanja, zaviranja in premikanja volana
Tehnologija avtonomno nadzoruje pospeševanje, zaviranje in premikanje volanskega obroča z namenom (od)parkiranja vozila, hkrati pa s pomočjo ultrasoničnih senzorjev spremlja okolico vozila.
V paketu s sistemom RSPA še sistema za napredno zaznavanje pešcev in ovir
Če vozilo zazna morebitno nevarnost trka s premikajočimi se vozili, kolesarji ali pešci, sistem samodejno zavre, dokler se ovire ne umaknejo.
Tehnologije za varnejše parkiranje
Sorentov novi sistem daljinskega parkiranja je na voljo poleg vseh ostalih asistenčnih tehnologij, ustvarjenih za varnejše parkiranje in karseda varno zapuščanje parkirnega mesta. Te tehnologije so sistem za preprečitev trka pri vzvratni vožnji (PCA – Reverse Parking Collision-Avoidance Assist Reverse) in sistem za pomoč pri vzvratni vožnji (RCCA – Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist). PCA, ki deluje do hitrosti 10 km/h, med vzvratno vožnjo uporablja vzvratno kamero in ultrasonične
senzorje za preprečitev trka s pešci ali ovirami za vozilom. RCCA z uporabo radarja, ki spremlja voznikove mrtve kote, in prepoznavo vozil, ki lahko med vzvratno vožnjo prečkajo Sorentovo pot, omogoča varnejšo vzvratno vožnjo. Oba sistema voznika zvočno opozarjata in uporabita zavore, če je to potrebno.