Novi pokrovitelj Evropske lige v nogometu
Kia Motors je nedavno postala novi uradni partner nogometne Evropske lige (UEFA Europa League), ki jo organizira evropska krovna nogometna zveza UEFA. Triletna pogodba začne veljati od naslednje sezone (2018/19) in se zaključi s finalno tekmo UEFA Europa League leta 2021.
Največje nogometno klubsko tekmovanje
Evropska liga je največje nogometno klubsko tekmovanje na svetu, ki vključuje klube iz 54 evropskih držav ter k ogledu tekem skupno pritegne kar 980 milijonov televizijskih gledalcev. Kia bo kot uradni partner organizatorjem zagotovila floto 90 vozil za potrebe finalnih tekem leta 2019, 2020 in 2021. Floto bodo uporabljali za prevažanje sodnikov, uradnih oseb, delegatov in pomembnežev.
Spoznavanje nogometnih legend in ogled pokala v živo
Poleg tega bosta Kia Motors in UEFA izvedla tudi turnejo UEFA Europa League ‘Trophy Tour’. Na njej bodo imeli ljubitelji nogometa iz vsega sveta priložnost v živo videti legendarni pokal, namenjen zmagovalcem, ter spoznati nekatere nogometne legende. Kia bo mlade nogometne navdušence po vsej Evropi povabila k sodelovanju v natečaju, kjer lahko postanejo uradni nosilci žoge pred začetkom tekme in tako podoživijo zvezdniški trenutek prihoda na stadion.
Tae Hyun (Thomas) Oh, izvršni podpredsednik in izvršni direktor Kia Motors Corporation, pravi: “Zelo smo veseli nadaljevanja partnerstva z Uefo, saj si delimo enake vrednote, predanost in strast do nogometa. To partnerstvo nam omogoča povečanje Kiine globalne prepoznavnosti tudi v prihodnje, saj bomo povezani z velikanskim nogometnim občinstvom. Evropska liga je eno najbolj konkurenčnih globalnih nogometnih tekmovanj in naši znamki omogoča izjemno platformo, ki nas bo povezala z obstoječimi
Kiinimi strankami in potencialnimi kupci po vsem svetu.”
Guy-Laurent Epstein, vodja marketinga pri UEFA Events SA, dodaja: “Že zdaj zelo tesno sodelujemo s Kia Motors in se veselimo poglobitve tega partnerstva skozi Evropsko ligo. Skupaj bomo delali na tem, da spletemo trdne vezi z nogometnimi navdušenci po Evropi in drugod, zato komaj čakamo na prvi globalni Trophy Tour, ki bo oboževalcem po vsem svetu omogočil, da spoznajo nogometne legende in vidijo pokal na domačih tleh. Skupaj s partnerjem, kot je Kia, bomo gradili še boljšo Evropsko ligo in
se že veselimo skupnih projektov.”