KIA Sportage
Zunanjost povsem novega Sportage postavlja nove meje oblikovanja in določa oblikovalsko smer naslednje generacije Kiinih vozil. Kiin novi oblikovalski jezik, Opposites United, je jedro povsem novega Sportagea in vpliva na vse vidike njegovega videza. Napete in ostre linije se valijo vzdolž celotne dolžine, hkrati pa se čiste, površine združujejo z zapletene oblike, kar daje Sportageu dinamično in odločno prisotnost na cesti.
Od spredaj vidite natančno a hkrati zapleteno masko s detajlno oblikovano črno rešetko, ki se razteza čez skoraj celotnim spredkom. Rešetka povezuje Kiino rešetko imenovano Tiger Nose z značilnimi futuristično oblikovanimi LED lučmi v obliki bumeranga, ki ustvarjajo trdne mejne črte za vpadljive LED-žaromete Matrix. Stranski profil Sportagea ustvarja prisotnost na cesti z napetimi črtami, ki sekajo čiste površine karoserije. Prvič je na voljo črna streha – dvobarvna karoserija, ki pomaga poudariti športni profil in poudariti arhitekturno dinamičen C-steber. Dodatek kromirane linije poveže zadnji del in D stebriček. Sportage ohranja močno prisotnost na cesti tudi od zadaj z mišičasto zasnovo, ki se steka v zadnje luči. Zadnje luči so povezane s tanko vodoravno črto, kar Sportagea vizualno še razširi Odvisno od specifikacij in modela je Sportage na voljo na 17-palčnih, 18-palčnih ali 19-palčnih platiščih, z izbiro sedmih različnih modelov, barv in zaključkov.
Novi Sportage, razvit na popolnoma novi arhitekturi, združuje zasnovo osredotočeno na voznika in najsodobnejšo notranjostjo, katere osrednji del je velik ukrivljen zaslon.
V središču kabine je lepo oblikovan integriran ukrivljen zaslon z tanko »poličko« na dotik in tankimi odprtinami za zrak. Ukrivljen zaslon se razprostira po sprednji strani notranjosti in daje kabini širino ter globino. 12-palčni zaslon na dotik in integrirani krmilnik delujeta kot center za povezljivost, funkcionalnost in uporabnost voznika in potnikov. Oba sistema sta ustvarjena tako, da sta enostavna za uporabo in intuitivna. 12-palčna instrumentna plošča je opremljena z najnovejšo generacijo tankoslojnih tranzistorskih zaslonov s tekočimi kristali za natančno in jasno grafiko.
Ergonomska sredinska konzola je optimalno nameščena za voznika in sovoznika. Zagotavlja prostor za shranjevanje, konfiguracijo operacijskega sistema, držala za skodelice in stikala na dotik, pri čemer slednji sedi na dvignjenem profilu skupaj z gumbom za menjalnik. Polnilni predel za pametne telefone ponuja brezžično hitro polnjenje. Po vsej kabini so uporabljeni kakovostni materiali, raznolike barvne možnosti pa dodajo živahnost in energijo.
Oblikovalci so se osredotočili tudi na ustvarjanje prijetnega prostora za potnike. Medosna razdalja meri 2.755 mm, širina 1.865 mm, dolžina 4.660 mm in višina 1.660 mm, pametna zasnova prostora pa pomeni, da je Sportage vodilni v svojem razredu v prostoru za glavo in noge za vse potnike. Sportage se pohvali tudi z eno boljših prtljažnih prostornin (637 litrov) in poudarja njegovo vsakodnevno družini prijazno praktičnost in uporabnost.
Nadgradili so ga tudi v varnosti s pasivnimi in aktivnimi visokotehnološkimi sistemi-vključno s Kiinim obsežnim naborom naprednih sistemov za pomoč vozniku (ADAS). Za ustvarjanje dinamične, privlačne in optimalne vozne izkušnje Sportage predstavlja številne izjemno inovativne tehnološke dosežke, kot so E-Handling, ki izboljša dinamične zmogljivosti vozila ter izboljša okretnost in stabilnost. Električno krmilno vzmetenje nove generacije z neprekinjenim nadzorom blaženja zagotavlja optimalno udobje in vrhunsko raven varnosti. Način Terrain Mode omogoča vožnje v zahtevnejših razmerah, kot so sneg, blato in pesek, kar lastnikom omogoča bolj pustolovske dejavnosti v prostem času.
Popolnoma novi Sportage bo predstavljen s široko paleto zmogljivih, odzivnih in učinkovitih pogonskih sklopov, vključno z najnovejšo generacijo čistega bencinskega in dizelskega motorja IC.
Na začetku bo Sportage na voljo z 1,6-litrskim TGDI motorjem, ki bo ustvaril 180 KM. Štirivaljnik dosega izboljšano učinkovitost porabe goriva z novim in optimiziranim procesom izgorevanja, novimi tehnologijami hlajenja in ključnimi ukrepi za zmanjšanje trenja, vključno z integriranim sistemom za upravljanje toplote in uporabo krogličnega ležaja z nizkim trenjem.
Nov je tudi zelo učinkovit 2,0-litrski dizelski motor z naprednim turbopolnilnikom s spremenljivo geometrijo, kar mu pomaga da razvije 186 Konjskih moči. Ta motor je bil zasnovan kot odgovor na poostritev predpisov o emisijah in vsebuje vrsto tehnologij za zmanjšanje emisij in povečanje učinkovitosti porabe goriv. Tehnične novosti vključujejo krmiljenje elektromagnetnih ventilov, oljno črpalko s spremenljivo zmogljivostjo, električni termostat in optimizirano nastavitev maziva in hlajenja.
1,6-litrski motor TGDI je povezan s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko (7DCT), na voljo pa je tudi 6-stopenjski ročni menjalnik. Novi 2,0-litrski dizelski motor prihaja s prenovljenim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Dodatek pretvornika navora z več diski, ki ga upravljajo blažilniki, povečuje učinkovitost porabe goriva s povečanjem območja zaklepanja in izboljšuje splošne vozne lastnosti novega Sportagea.
Novi Sportage vključuje tudi inovacije na področju elektrifikacije pogonskih sklopov. Na voljo bo kot hibrid (HEV) in priključni hibrid (PHEV). Več informacij o visokotehnološko elektrificiranih popolnoma novih modelih Sportage bo skupaj z drugimi bencinskimi in dizelskimi različicami na voljo ob začetku prodaje.
Novo električno krmilno vzmetenje (ECS) zagotavlja neprekinjeno blaženje v realnem času in optimalno udobje ter vrhunsko raven varnosti. Elektronski sistem s štirikolesnim pogonom skrbi za optimalno porazdelitev moči med sprednjimi in zadnjimi kolesi, odvisno od cestnih razmer in situacij pri vožnji, kar ne le dodatno izboljša zmogljivosti vožnje, ampak tudi poveča varnost. Poleg tega bosta različici popolnoma novega Sportagea HEV in PHEV pridobili nov visokotehnološki sistem E-Handling, ki bo dodatno povečal dinamične zmogljivosti ter izboljšal okretnost in stabilnost med manevri zavijanja in zavijanja.
Kiina tehnologija Advanced Driver Assistance System (ADAS) pomaga Sportageu pri izogibanju potencialnim nevarnostim, pri čemer v celoti zaščiti potnike in druge udeležence v prometu na vsakem potovanju. Popolnoma novi Sportage je kot del svojega paketa ADAS opremljen s Kiinim sistemom za preprečevanje trčenja naprej (FCA), ki pomaga pri preprečiti trk s predmeti pred vozilom med vožnjo. Če vozilo pred vami nenadoma upočasni ali če Sportage zazna nevarnost trčenja, na primer ustavljeno vozilo, pešec ali kolesar, vas FCA opozori. Po opozorilu, če se nevarnost trčenja poveča, FCA samodejno pomaga pri zaviranju vozila v sili.
Highway Driving Assist (HDA) pomaga ohranjati nastavljeno razdaljo in hitrost od vozila pred vami med vožnjo po avtocesti, hkrati pa pomaga pri centriranju voznem pasu.
Navigacijski pametni tempomat (NSCC) pomaga pri vožnji po avtocesti z uporabo navigacijskih podatkov. Sistem deluje tudi na ovinkastih cestah, kjer sistem samodejno zmanjša hitrost vožnje, , če se mu približujete prehitro. Ko se vrnete na ravno cesto sistem ponastavi omejitev hitrosti na prvotno raven.