KIA Stonic
Model Stonic je adut znamke KIA med majhnimi športnimi terenci. Med njimi tako izstopa, da je zasedel prvo mesto in obnorel slovenske kupce.
Stonic je nedvomno zelo všečen križanec, še posebej v dvobarvni kombinaciji. Pri zunanjosti lahko barve strehe in preostale karoserije postrežejo z več kot 20 različnimi kombinacijami, seveda pa to ne pomeni, da si avtomobila ne morete zaželeti v klasični enobarvni podobi. K temu dodatno pripomorejo črne plastične obrobe in masivni strešni nosilci kovinsko sive barve, ki avto optično dvignejo, podoba manjšega križanca pa je tako zagotovljena.
Notranjost vozila je za ta velikostni razred vozil zelo prostorna in moderno oblikovana z množico odlagalnih prostorov. Udobje za potnike predstavljajo med drugim tudi trije utori v vratih za litrske plastenke in dva na vmesni konzoli za pollitrske. Pred prestavno ročico je velik odprt odlagalni predal. Velikost prtljažnika je 352 litrov.
Osrednji zaslon je občutljiv na dotik in dovolj blizu voznika, da je upravljanje z njim enostavno. Kia je ohranila klasične gumbe za nastavitve prezračevanja vozila in okrog zaslona ter s tem olajšala splošno ravnanje z avtomobilom. Potnikom sta na voljo dva 12-voltna priključka, USB in AUX vhod, Android Auto in Apple CarPlay.
Stonic je pravzaprav križanec med Kiinim manjšim modelom Rio in terenskim vozilom. Od svojega brata je daljši in tudi višji za sedem centimetrov (skupna dolžina 4,14 metra in višina 1,52 metra), širši pa za tri centimetre (1,76 metra) in ima za dobre štiri centimetre višjo oddaljenost od tal (18,3 centimetra). Položaj za volanom je nekoliko višji, kar predstavlja kupcem Stonica eno glavnih prednosti. Njegove mere se kažejo v višjem sedenju in lažjemu vstopanju ter izstopanju iz vozila. Kompaktne mere mu zagotavljajo okretnost v mestu in mestni vožnji ter omogočajo udobno vožnjo po slabših poteh.
V ponudbi so trije bencinski motorji. 1.2 štirivaljni motor z 84 KM sodeluje s 5-stopenjskim menjalnikom, motorja 1.0 Turbo s 100 ali 120 KM pa s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali tudi 7-stopenjskim DCT samodejnim menjalnikom.
Nekaterim uporabnikom je sicer dovolj, da je avto všečen, drugim je pomembno tudi dobro počutje v notranjosti. Največji adut tega malega terenskega vozila pa je ravno v udobni vožnji, zato vabljeni na testno vožnjo v salona Pan-Jan Trebnje (041/757 579) in Ivančna Gorica (031/222 777).