KIA izboljšala trajnost v svojih korejskih tovarnah
Iz korporacije KIA Motors poročajo, da je njihova proizvodnja vozil, klub povečanju njihove prodaje vozil, zdaj še bolj okolju prijazna kot kadarkoli prej. Kiina prodaja po vsem svetu se je v lanskem letu povečala 1,4% na skupno 2.746.643 vozil, obenem pa so vodilni pri najstarejšem korejskem avtomobilistu veliko truda vlagali tudi v trajnostni razvoj in zmanjšanje okoljskega odtisa v svojih tovarnah v Južni Koreji, kjer proizvedejo skorajda polovico vseh Kij (46%).
V treh največjih Kiinih tovarnah – Hwasung, Sohari in Gwangju – so se zahvaljujoč osredotočenosti na glavna področja – predelava, pobude zaposlenih, večje naložbe, zmanjšanje količine odpadkov in tehnologije ogrevanja – dosegli zmanjšanje emisij ogljikovega dioksida, porabe vode in odpadkov. Skupno so te tri mega tovarne v letu 2013 proizvedle 1,31 milijona vozil in 1,26 milijona motorjev.
Emisije CO2 , ki nastajo pri proizvodnji, zmanjšane za 4,7%
V letu 2013 so v Kiinih korejskih tovarnah povečali proizvodnjo za 12.947 vozil, obenem pa zmanjšali emisije CO2 za 4,7% na proizvedeno vozilo (29,4 kg/vozilo), kar je pomenilo zmanjšanje emisij za 30.507 ton na skupno 788.000 ton. Primerjalno gledano je zmanjšanje emisij CO2 v letu 2013 enakovredno količini, ki jo za zmanjšanje toplogrednih plinov prispeva kar 30,44 milijona borovcev. Skupna poraba energije je zmanjšana za 3,7% (618 terajoulov) na 15.930 terajoulov, kar pomeni zmanjšanje 596
megajoulov na vsako proizvedeno vozilo. To so dosegli s karseda minimalno uporabo opreme in strojev, ki niso nujni za delovanje v teh tovarnah.
Kia je prav tako naznanila svojo namero, da bo v vseh svojih tovarnah po svetu dosegla okoljski certifikat ISO 50001, ki je mednarodni standard na področju načrtovanja shranjevanja energije in je vzpostavljen leta 2011. Kiina tovarna Gwangju je ta certifikat pridobila leta 2012, tovarni Sohari in Hwasung – kot tudi ostale tovarne po svetu – bodo temu kmalu sledile, kar se bo poznalo pri še dodatno izboljšanem upravljanju s porabo energije.
Zmanjšanje količine porabljene vode
Zmanjšanje porabe vode je Kiina prioriteta, saj je Južna Koreja z le desetino globalne letne povprečne količine padavin na prebivalca prepoznana kot država, kjer bi lahko v prihodnosti prišlo do pomanjkanja vode. V letu 2013 se je poraba vode v tovarnah Hwasung, Sohari in Gwangju v primerjavi z letom prej zmanjšala za 305.000 m3 na skupno 6,17 milijona kubičnih metrov. To je 6% manj na enoto in kar 30% manj kot leta 2003. To so dosegli z nenehnimi naložbami in izboljšavami, med drugim s
pobudo po izboljšanju pretoka vode za hlajenje v stolpu in povečanjem ponovne uporabe vode iz kondenzirane pare, ki nastaja med proizvodnjo. Zaposlene v teh tovarnah prav tako spodbujajo, da tudi doma varčujejo z vodo.
27-odstotno zmanjšanje odpada v zadnjih desetih letih ter večja predelava odpadkov
V letu 2013 so zabeležili 3,6% manj odpadkov, kar 8.399 ton manj odpada kot v letu 2012. Pri vsakem vozilu, ki so ga proizvedli v Koreji, so količino odpadkov zmanjšali za 8kg, kar je 4,6% manj kot leto prej. V zadnjem desetletju se je količina odpadkov zmanjšala za kar 27% na enoto. Od 221.937 ton odpadkov, ki so jih pridelali v letu 2013, je bilo 93,3% recikliranih (vključno z 10.381 tonami jekla, kar je 494 ton in 5% več predelanega jekla kot leto prej). To je posledica boljšega ravnanja z
odpadki, ki je usmerjeno k iskanju večjih priložnosti za predelavo odpadnih materialov. Nenehen trud pri zmanjševanju količine odpadkov v vseh tovarnah se je sčasoma izkazal za uspešnega. Odpadki, ki se jih ne da predelati ali ponovno uproabiti, se zasipavajo ali sežigajo na odlagališču, tako da tovrstni odpadki predstavljajo le le 1% vseh tovarniških odpadkov. Tovarna Sohari, kjer letno proizvedejo 340.000 vozil, od leta 2008 dosega 0% odpadkov, ki gredo v zemljo.
KIA Motors se je zavezala, da bo še naprej razvijala učinkovite ukrepe in izboljšave, s katerimi bi pri svojih proizvodnih procesih zmanjšala svoj vpliv na okolje. Kiine napore, ki med drugim vključujejo množično proizvodnjo vozil z alternativnimi pogoni ter uporaba predelanih in okolju prijaznejših materialov v svojih vozilih, je prepoznal Interbrand, vodilno svetovno svetovalno podjetje, ki je Kio na svojem seznamu najbolj zelenih globalnih znamk (Best Global Green Brands 2013) uvrstil na
37. mesto.