KIA aprila skupno po svetu prodala 274.437 vozil, kar je 5,0% več kot lani

Kia Corporation je nedavno objavila, da je aprila 2025 po vsem svetu prodala 274.437 vozil, kar je 5,0 odstotkov več kot leto prej, predvsem zahvaljujoč novim modelom. Aprila so izstopali Sportage, Seltos in električni EV3, ki je postal Svetovni avto leta 2025.

K povečanju prodaje so pripomogli novi modeli, kot so električni SUV EV3, ki je bil na podelitvi nagrad World Car Awards 2025 imenovan za svetovni avtomobil leta, električna limuzina EV4 (v Evropi bon a voljo ob koncu leta) in pick-up Tasman (ni na voljo v Evropi). Uvedba teh modelov je podprla prodajo najbolje prodajanih SUV-jev, vključno z modeloma Sportage in Seltos. Aprila so bili SUV-ji Kia na čelu Kiine prodaje – model Sportage je bil prodan v 47.737 primerkih po vsem svetu. Uspešno
prodajo je dopolnil SUV Seltos z 25.543 prodanimi vozili, sledil pa mu je SUV Sorento z 23.855 prodanimi avtomobili.

Prodaja zunaj Koreje – 223.113 avtomobilov, kar je 4,6 % več kot leto prej
Prodaja zunaj Koreje (izključujoč vozila za posebne namene) se je v primerjavi z enakim obdobjem leta 2024 povečala za 4,6 odstotka, na skupno 223.113 vozil. Na trgih zunaj Koreje je bil glavni nosilec uspeha SUV Sportage z 41.034 prodanimi vozili, sledil mu je SUV Seltos z 20.442 primerki. Skupna prodaja modelov K3 (v nekaterih državah znan kot Forte) in limuzine K4 je dosegla 16.666 vozil.

Prodaja v Koreji
Aprila je Kia na korejskem trgu prodala 51.005 vozil, kar predstavlja 7,4-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani. V domačem okolju je bil najbolj zaželen Sorento, s 8.796 prodanimi vozili. Sledil je enoprostorec Carnival s 7.592 prodanimi primerki, medtem ko je Sportage dosegel prodajo 6.703 vozil. Model EV3 je bil v mesecu aprilu najbolje prodajano električno vozilo znamke Kia. Kia si prizadeva ohraniti prodajni zagon skozi celotno leto 2025, pri čemer bodo pomembno vlogo igrali
novi modeli, kot sta EV4 in Tasman. Podjetje načrtuje nadaljnjo rast ter utrditev vodilnega položaja na področju elektrifikacije s strategijami, osredotočenimi na kupce, in strateškimi naložbami.

Podobne objave