Izstopajoč dizajn s tehnologijami iz “visoke družbe”
Kia Motors je občutno izboljšala svoj najmanjši model, Picanto, ki v novi izdaji na evropske ceste zapelje še letos in sicer v tretjem četrtletju. Izboljšani Picanto bo ponujal številne nove varnostne in telematske tehnologije, ki so ponavadi rezervirane za večja in dražja vozila, hkrati pa bo zahvaljujoč novim motorjem prinesel tudi nižje emisije ter prepoznavne oblikovalske osvežitve, tako zunaj kot znotraj. Izboljšani Picanto prinaša tudi nabor naprednih varnostnih tehnologij iz Kiinih
večjih modelov, zaradi česar je zdaj postal eden najbolj varnih modelov v svojem razredu. Prav tako je na voljo Kiina nova ‘faza II’ telematskih tehnologij UVO Connect, ki nadgrajujejo povezljivost vozila in nadzora, da zmanjšajo stres med vožnjo. Izboljšave Picantove motorizacije vključujejo Kiin opcijski novi robotizirani ročni menjalnik (AMT, Automated Manual Transmission) za bolj uglajeno vožnjo.
Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, je dejal: “Picanto je eden naših najbolj prodajanih modelov v več regijah po svetu, zlasti je priljubljen med evropskimi kupci, ki kupujejo vozila v tem razredu. Izboljšave modela so narejene z namenom, da bo Picanto korak pred konkurenti po zaslugi igrivega oblikovanja in zabavnega voznega značaja, tu pa so še tehnologije s področja povezljivosti in varnosti, značilne za višje razrede vozil. Prepričani smo, da bo izboljšani Picanto še
povečal naš tržni delež v tem zelo konkurenčnem razredu.”
Izboljšani Picanto v Evropi naprodaj od 3. četrtletja 2020
Izboljšani Picanto v Evropo prispe v tretjem četrtletju letošnjega leta, serijsko in popolnoma brezplačno pa bo nudil Kiino legendarno 7-letno garancijo na celotno vozilo (do 150.000 kilometrov, prva 3 leta brez omejitve prevoženih kilometrov), ki je še vedno najdaljša evropska garancija.
Osvežen dizajn za vse različice, tudi GT-Line in X-Line
Picanto je doživel tudi oblikovalske osvežitve, zlasti športna GT-Line in športno-terenska XLine različica. Rezultat je svež in še bolj prepoznaven videz. ‘Obraza’ Picantovih različic GT-Line in X-Line sta spremenjena tako, da imata še bolj namenski dizajn. Ta se začne z masko ‘tigrovega nosu’, ki prinaša novo, bolj reliefno obrobo in »odprt« videz. Kromirana obroba se podaljša do spodnjega dela prenovljenih žarometov, kar daje vozilu širši, stabilnejši videz. Pri različici GT-Line ima vsaka
stran ‘tigrovega nosu’ rdeče dele GT-Line, medtem ko so pri različici X-Line črni, podobni zračnim režam. Obe različici sta dobili drugačne žaromete in štiridelne kockaste LED dnevne luči. Zadaj je Picanto dobil nove LED luči in tanjšo meglenko, kar ga naredi bolj prepoznavnega.
Različici GT-Line in X-Line imata zdaj zaradi sodobnejšega videza tudi drugačen prednji in zadnji odbijač z ostrejšimi zarezami v karoseriji. Spremembe so ustvarile bolj grob in robusten videz različice GT-Line, ki je vizualno podoben Kiinim GT različicam. Večja odprtina za zajem zraka na spodnjem delu odbijača je pri različicah GT-Line črna, z meglenkami, ki spominjajo na dragulje. Različica X-Line je dobila SUV-ovske zaščitne pokrove podvozja, s kovinsko imitacijo in logom X-Line ter črnimi
obrobami, ki se raztezajo od prednje maske do obrob blatnikov na boku. Picanto kupcem ponuja več možnosti prilagoditve, saj je na voljo 10 sodobnih barv karoserije, zaradi katerih bo avto izstopal. Na voljo sta tudi dva nova tipa aluminijastih platišč, ki lepo dopolnjujejo Picantov športni značaj: 16-kraka, 14-palčna platišča in dvobarvna 16-palčna platišča z diamantnim brušenjem.
Oblikovanje notranjosti
Izboljšani infotainment zasloni; nove barve v kabini za več individualizacije V notranjosti Picanto prinaša številne vizualne in tehnološke izboljšave, katerih središče predstavlja 8,0-palčni ‘plavajoči’ široki zaslon na dotik z avdio-vizualnim navigacijskim sistemom (AVN) (gl. ‘Infotainment’ za več podrobnosti) in visokoločljivostni 4,2-palčni digitalni zaslon med meriniki. Odvisno od opremljenosti in trga je Picantova kabina na voljo s črnimi tekstilnimi ali sintetičnimi sedeži, z
različnimi vzorci oblazinjenja za bolj sodoben videz in boljši občutek v kabini. Kabina se lahko pohvali s črnimi, srebrnimi ali bleščeče črnimi zaključki vratnih oblog, armaturne plošče in okrog menjalnika. Izboljšani Picanto je na voljo s številnimi trendovskimi barvnimi paketi za še več prilagajanja kabine posameznikovim željam, odvisno od opreme in posameznega trga.
Paket Limeta prinaša črno notranjost s kontrastnimi šivi v barvi in belo bočno oporo sedežev, obrobe menjalnika in prezračevalnih rež so prevlečene s srebrno kovinsko barvo, dodatki na vratih pa so prav tako v srebrni in limeta barvi. Oranžni paket ponuja črno enobarvno notranjost z oranžnimi šivi in še nekaterimi drugimi detajli, ter črno-oranžnimi deli vrat. Rdeči paket nudi črno oblazinjenje z rdečimi sedežnimi oporami ter bleščeče črne zaključke in rdeče-črne detajle na vratih. Tu je še
zeleni paket, ki kupcem nudi zelene poudarke v kabini in srebrno-zelene zaključke na vratih, ter sedežno oblazinjenje v slogu denim jeansa.
Pogon
Učinkoviti novi ‘Smartstream’ bencinski motorji in novi robotiziran menjalnik (AMT) Izboljšani Picanto bo v Evropi na voljo s tremi novimi bencinskimi motorji ‘Smartstream’, ki se ponašajo z manjšo porabo goriva in nižjimi emisijami CO2 v primerjavi s predhodniki. Modelna paleta vsebuje motor 1.0 T-GDi z največjo močjo 74 kW (100 KM), 1,0-litrski 49-kilovatni (67 KM) atmosferski motor ali 1,2-litrski DPFI (dual-port fuel injection) motor z največjo močjo 62 kW (84 KM).
Novi motor 1.0 T-GDi ima bolj učinkovit sistem vbrizga, ki dosega tlak 350 barov (obstoječi T-GDI ima 250 barov)
Vsi trije motorji imajo izboljšane linije za kroženje izpustov in optimizirano krmiljenje sesalnega ventila, namenjeno doseganju maksimalne varčnosti. Dva atmosferska motorja nadomešča večtočkovni vbrizg z novim dvojnim vbrizgom goriva (DPFI), ki optimizira čas vbrizga za maksimalno varčnost. Vsi trije motorji so opremljeni z novim integriranim toplotnim upravljanjem (ITMS – Integrated Thermal Management System), ki zagotavlja bolj učinkovito hlajenje zgorevalne komore. ITMS razlikuje
značilnosti hlajenja motorja glede na operativno delovanje motorja. Izboljšani Picanto je prvi model s Kiinim novim robotiziranim menjalnikom AMT (Automated Manual Transmission). Osnova je 5-stopenjski ročni menjalnik s sklopko in aktuatorjem za pritiskanje sklopke in prestavljanje glede na parametre, ki jih dobi od senzorjev. Z enojno suho sklopko je AMT enostavna in cenovno ugodna izbira za stranke, ki imajo rade enostavno uporabo samodejnega menjalnika, brez večje porabe goriva v
primerjavi z običajnim ročnim menjalnikom. Kia bo podatke o emisijah in porabi goriva naznanila naknadno oz. pred pričetkom prodaje v Evropi.
UVO Connect ‘faza II’ telematike z nadgrajenim zaslonom na dotik
Picanto bo dobil večji, 8,0-palčni ‘plavajoči’ zaslon na dotik z navigacijskim sistemom, ki bo nadomestil stari sistem s 7,0-palčnim zaslonom. Poleg tega prinaša Bluetooth multipovezljivost, ki uporabnikom omogoča povezljivost dveh mobilnih naprav hkrati – eno za prostoročno telefoniranje in uporabo medijev, drugo pa le za medije. Sistem serijsko omogoča uporabo na platformah Apple CarPlay in Android Auto.
Picanto s Kiniim sistemom UVO voznikom omogoča dostopanje do različinh podatkov – prometnih informacij v živo, vremenske napovedi, zanimivih točk, cen goriv ter podrobnosti o morebitnih urejenih parkirnih mestih in ob cestah – vključno s cenami, lokacijo in razpoložljivostjo. UVO App, ki deluje na platformah Android in Apple, lastnikom omogoča aktiviranje različnih funkcij na daljavo. Odvisno od države lahko uporabniki vozilu na daljavo pošiljajo načrt poti še pred začetkom potovanja,
preverijo lokacijo svojega vozila ter prebirajo poročila o vozilu in prejemajo diagnostična obvestila. Poleg tega bo Picanto kot eden prvih modelov Kie ponujal najnovejšo ‘fazo II’ telematike UVO Connect, ki lastnikom prinaša nadgradnjo uporabniške izkušnje v vozilu in preko Kiine aplikacije UVO za pametne telefone. Kia bo več podrobnosti o tehnologiji UVO Connect ‘faza II’ predstavila pred pričetkom prodaje.
Širok nabor novih ADAS varnostnih tehnologij
Izboljšani Picanto prinaša nekaj Kiinih najnovejših asistenčnih sistemov (ADAS) in nabor novih aktivnih varnostnih sistemov, namenjenih izboljšanju zaščite potnikov, kar ga dela za enega najvarnejših avtomobilov v svojem razredu. Odvisno od opreme Picantov novi asistenčni sistem ADAS vključuje sistem za preprečevanje naleta (FCA) s prepoznavo vozil in pešcev. Poleg tega lahko Picanto ponudi še sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu (BCA), sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu
(LKA), sistem za opozarjanje na nezbranost voznika (DAW) ter sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu s prilagajanjem oddaljenosti od vozila spredaj in s samodejnim pospeševanjem med prehitevanjem po aktiviranju smerokaza (LFA).
Sistem LFA v sodelovanju z radarskim tempomatom za ohranjanje varne razdalje do vozila spredaj uporablja kamero in tipala za spremljanje talnih označb, ter tako ohranja Picanta na sredini pasu. Picanto dobi tudi sistem za pomoč pri vzvratni vožnji (RCCA), ki voznika opozarja in ustavi vozilo, če sistem pri vzvratni vožnji na parkirišču z leve ali desne strani zazna približevanje drugega vozila. Picanto je opremljen z aktiviranjem vseh smernikov v nuji (ESS), ki samodejno z utripanjem opozarja
na nevarnost približevanja vozilu spredaj, če mora voznik nenadoma zavreti. Sistem za pomoč pri speljevanju v klanec (HAC) s samodejnim zaviranjem preprečuje premikanje vozila navzdol in omogoča lažje speljevanje na klancu. Izboljšani Picanto je med drugim dobil tudi Kiin pomožni stabilnostni sistem (VSM), vektorsko zaviranje v zavojih, nadzor zaviranja v ovinkih (CBC) in sistem za ohranjanje vozila naravnost (SLS – Straight-line Stability), ki voznikom pomagajo ohranjati nadzor vozila pri
zaviranju in zavijanju. Kabina izboljšanega modela je opremljena z do sedmimi zračnimi blazinami, vključno s kolensko zračno blazino za voznika, ter ISOFIX sidrišči v kabini, odvisno od opreme in trga.
Izboljšani Picanto v Evropi naprodaj od 3. četrtletja 2020
Izboljšani Picanto v Evropo pride v tretjem četrtletju letošnjega leta in bo serijsko ter popolnoma brezplačno nudil Kiino legendarno 7-letno garancijo na celotno vozilo (do 150.000 kilometrov, prva 3 leta brez omejitve prevoženih kilometrov), ki je še vedno najdaljša evropska garancija.