EV6 odstranjuje ovire, ki preprečujejo bolj množičen preklop na elektriko
Kiin novi električni model EV6 obljublja najboljšo lastniško izkušnjo z omogočanjem električnega življenjskega sloga kot izvedljive možnosti za vsakdanjo mobilnost. Kia EV6 odstranjuje ovire, ki preprečujejo bolj množičen preklop na elektriko. Kot Kiino prvo namensko električno vozilo zagotavlja hitro polnjenje, dostop do razširjene mreže polnilnic, impresivno dolg doseg, največjo prostornost v svojem razredu in je celo lahko uporaben kot prenosni baterijski sklop za polnjenje električnih naprav ali drugih električnih vozil. EV6 je ustvarjen, da zagotavlja najboljšo izkušnjo, ki jo lahko ponudi električno vozilo, njegovo lastništvo pa je priročno in dostopno, kot smo ga vajeni pri vozilih z motorjem z notranjim izgorevanjem, hkrati pa pušča manjši okoljski odtis.
Nova izkušnja elektrifikacije
Kia EV6 je narejen na Kiini novi E-GMP platformi (Electric-Global Modular Platform), ekskluzivno namenjeni električnim vozilom. To omogoča številne prednosti v primerjavi s predelavami obstoječih platform, namenjenih motorjem z notranjim izgorevanjem. E-GMP zasnova modelu EV6 zagotavlja novo izkušnjo elektrifikacije z izjemnimi voznimi zmogljivostmi, zelo hitro polnjenje, daljši doseg in večjo varnost.
E-GMP platforma nudi izjemno prostornost
E-GMP tudi pomeni, da kljub kompaktnim zunanjim meram, EV6 v kabini nudi največ prostora v svojem razredu. 2,9 metra dolga medosna razdalja ter minimalen prednji in zadnji previs nudijo prostornost, podobno kot pri vozilih večjih razredov. Izjemno radodaren prostor za noge (1,078 mm) v prvi vrsti in 990 mm v drugi zagotavlja, da bodo prav vsi sopotniki uživali v prostornosti.
Prvi polnilni sistem hitrega polnjenja na svetu z napetostjo 800V in 400V
EV6 prvi na svetu predstavlja večnapetostno hitro polnjenje, ki voznikom zagotavlja dostop do bolj razvejane polnilne infrastrukture. Večnapetostni polnilni sistem pomeni, da je sistem kompatibilen z 800-voltnim zelo hitrim polnjenjem in bolj običajnim 400-voltnim polnjenjem, za katera pa ne potrebuje posebnih adapterjev ali dodatnega polnilca v vozilu.
Zelo hitro polnjenje z 800-voltno napetostjo: od 10-80% v zgolj 18 minutah
Zelo hitro polnjenje z napetostjo 800V na hitrih polnilnicah omogoča polnjenje baterije EV6 z 10% na 80% zmogljivosti v zgolj 18 minutah, če se polni z največjo močjo 239 kW. Če se polni z dosedaj bolj običajno 400-voltno napetostjo, EV6 uporablja elektro motor in pretvornik za pretvarjanje 400-voltnega toka v 800 V, da lahko napolni baterijo pri največji moči.
Kar 528-kilometrski doseg EV6 z enim polnjenjem
Kia je dvignila standarde glede dosega s kombinacijo zasnove E-GMP platforme, elektronike in oblikovanja, ki omogočajo EV6 enega najboljših dosegov na trgu. EV6 je serijsko na voljo z elektromotorjem z zmogljivostjo baterije 58kWh in opcijsko z različico z daljšim dosegom (77,4 kWh). Homologirani WLTP podatki potrjujejo, da različica z zadnjim pogonom in zmogljivejšo baterijo (77,4 kWh) lahko z enim polnjenjem prevozi do 528 kilometrov (povprečna poraba električne energije 16,5 kWh/100km). To je podobno razdalji med Ženevo in Parizom. Zaradi dolgega dosega ne tako pogosto polnjenje odstrani še zadnje ovire pri nakupu električnega vozila. EV6 s 4-kolesnim pogonom prav tako lahko ponudi izjemne zmogljivosti; 506 km v kombiniranem WLTP načinu. Povprečna poraba električne energije pri 4-kolesnem pogonu je prav tako nizka (17,2 kWh/100km).
Sodobna infrastruktura ꟷ Ionity in DCS
EV6 opozorja na praznjenje baterije in uporablja dinamične zanimive točke (t.i. POI) ter razpoložljivost polnilnic v realnem času, voznika vodi do najbližje polnilnice z uporabo vgrajenega navigacijskega sistema. Zahvaljujoč Kiinemu solastništvu evropske polnilne mreže Ionity EV6 s storitvijo Kia Charge kupcem po nižjih cenah polnjenja nudi dostop do več kot 400 polnilnic v 24 evropskih državah. Mreža Ionity uporablja vodilni evropski polnilni standard CCS (Combined Charging System) in jo napaja 100% obnovljiva energija, kar pomeni, da se vozniki EV6 prevažajo brez izpustov in ogljično nevtralno. Kia Charge, ki jo zagotavlja Digital Charging Solutions, lastnikom EV6 nudi dodaten dostop in POI vodenje do približno 205.000 polnilnih mest po Evropi, vključno z AC in DC priključki. Aplikacija Kia Charge nudi povezavo med operaterji polnilnic in Kio ter ponudniki storitev mobilnosti, ki upravljajo z naročninami in plačili v treh paketih članstva, odvisno od potreb strank.
Dvosmerna baterija omogoča polnjenje električnih naprav in drugih električnih vozil
Kia je razvila integrirano polnilno krmilno enoto (ICCU – Integrated Charging Control Unit), ki krmili dvosmerno polnjenje, ter sistem za upravljanje polnjenja (VCMS – Vehicle Charging Management System). ICCU omogoča moč do 3,6 kW, ki se jo lahko iz baterije vozila uporablja za ostale naprave. Ta funkcija (V2L – vehicle to load) prek zunanjega V2L konektorja uporabnikom omogoča polnjenje električnih naprav, kot so npr. prenosniki, ali gospodinjski aparati. Funkcija polnjenja V2V (Vehicle to vehicle) je prav tako možna, saj lahko napaja drugo električno vozilo, npr. v nuji, in sicer z uporabo kabla ICCB (In-Cable Control Box) in V2L konektorja. Baterija EV6 poskrbi, da stanje napolnjenosti med polnjenjem nikoli ne pade pod 20%, saj se takrat V2V onemogoči. Vse te inovacije, ki so na voljo pri EV6, so razvite, da zagotavljajo enostavno uporabo, intuitivno delovanje s ciljem, da bo lastništvo električnega vozila bolj dostopno čim več ljudem.
Opomba glede dosega: Doseg je izmerjen v skladu s standardiziranim postopkom merjenja EU (WLTP). Maksimalni doseg do 528 kilometrov EV6 lahko doseže z baterijskim sklopom z zmogljivostjo 77,4 kWh, pogonom na zadnji kolesni par in 19-palčnimi platišči. Na realni doseg lahko vplivajo posameznikov način vožnje in ostali dejavniki, kot so npr. hitrost, zunanja temperatura, topografija in uporaba električnih naprav/enot, in ga lahko zmanjšajo.