Delovanje v Mehiki je preseglo vsa pričakovanja
Ob prvi obletnici delovanja v Mehiki, ki je preseglo vsa pričakovanja, je družba Kia Motors Mexico napovedala začetek proizvodnje hibridnega Nira za tamkajšnji trg. Že konec tega leta bo tako Kia v Mehiki ponudila svoje prvo hibridno vozilo, s čimer bo še okrepila svojo ponudbo v tej veliki srednjeameriški državi.
Kia že 9. najbolje prodajana znamka Mehike
Zahvaljujoč vrhunski kakovosti svojih inovativnih in atraktivnih modelov je Kia v Mehiki izpolnila vse zastavljene cilje. S kar 34.517 prodanimi vozili v zadnjih 12 mesecih – toliko časa namreč znamka tam posluje – je Kia postala 9. najbolje prodajana znamka na mehiškem tržišču vozil.
V rekordnem času do 73 zastopnikov
“To leto je bilo za vse v Kii polno izzivov in izjemnih dosežkov, saj smo presegli vsa naša pričakovanja,” o rezultatih pravi Seong Bae Kim, predsednik in izvršni direktor Kia Motors Mexico, ter dodaja: “Zelo smo veseli in ponosni, da smo ne le presegli prve prodajne načrte, ampak tudi uspešno postavili zastopniško mrežo po vsej državi, ki našim strankam zagotavlja vrhunsko storitev.”
Bogata prodajno-servisna mreža
Eden Kiinih strateških stebrov v 120-milijonski Mehiki je utrditev prodajno-servisne mreže. Danes jo sestavlja 73 zastopnikov, ki pokrivajo 94 % državnega ozemlja. V sklopu praznovanja prve obletnice delovanja je mehiška Kia v rekordnem času odprla 25 novih zastopstev v 21 krajih po državi.
Kia Motors Mexico v letu 2016 pričakuje prodajo 45.000 vozil, s čimer namerava doseči 3-odstotni tržni delež. S tem bi se znamka, ki nudi 7-člansko modelno paleto (Sportage, Sorento, Forte (Cerato), Rio, Optima, Soul in Niro), do konca leta predstavila kot zelo konkurenčna.
Znamka z najboljšimi izdelki in storitvami
“Imeli smo zelo uspešno leto. Zagotovo je to neverjeten dosežek v dejavnosti, kjer tekmuje preko 40 znamk ”, pravi Horacio Chavez, poslovodni direktor Kia Motors Mexico, ter dodaja: “Kakorkoli že, stopamo novim izzivom naproti in vsak dan znova potrjujemo kakovost naše znamke. Imamo najboljše izdelke in storitve ter cilj doseči 5-odstotni tržni delež v naslednjih štirih letih.”