Škodin prototipni električni buggy
V Mladi Boleslavi je v teh dneh potekala prva uradna predstavitev novega prototipnega vajeniškega avtomobila znamke Škoda, ki ga je tokrat ustvarilo 22 učencev (5 deklet & 17 fantov) Škodinega šolskega centra. Za uresničitev njihove vizije o električnem buggyju so potrebovali približno 1500 delovnih ur.
Izmed približno 900 učencev in učenk Škodinega šolskega centra se zadnjih nekaj let vedno najde peščica 17- in 18-letnih vajencev in vajenk, ki jih pritegne interni projekt izdelave prototipnega avtomobila. Sedanji, že četrti projekt s polnim imenom ‘Azubi Car 2017’, so Čehi sprožili v lanskem oktobru, ko so mladi oblikovalci ustvarili prve idejne skice novega Škodinega prototipa, ki se tokrat ukvarja s tematiko vozil za šport in prosti čas. Tako smo dobili prototipno škodo element, kompaktno
in striktno električno gnano vozilo v stilu klasičnih poletnih vozil za obisk plaž in transport pomembnih gostov, ki so jih na začetku izdelovali predvsem za lastnike razkošnih plovil.
Škodin električni buggy je zasnovan na osnovi najmanjšega serijskega modela znamke Škoda, ki je ob transformaciji izgubil par bočnih karoserijskih vrat, strešno konstrukcijo, zadnjo sedežno klop in vrata prtljažnika, ki so jih nadomestili s pokrovom. Seveda so morali ob tem spremeniti tudi obliko bočnih stranic pri karoseriji in poskrbeti za dobro vzvojno trdnost karoserije. Veliko sprememb je tudi pod motornim pokrovom, ker so izvedli menjavo klasičnega pogonskega sklopa, ki so ga
nadomestili z električnim pogonom, kjer lahko vgrajeni elektromotor mobilizira 60 kW (82 KM) pogonske moči. Omenili so tudi spremembe v potniškem prostoru, ker je takšna škoda namenjena samo enemu paru potnikov.
Bolj skrivnostni so glede ostalih tehničnih podatkov, ker jih enostavno niso razkrili, pod vprašajem pa ostaja tudi nadaljnja usoda takšne prototipne škode …