‘Fastback’ limuzina po južnokorejski recepturi
Medtem ko obiskovalci letošnjega avtomobilskega salona v New Yorku občudujejo novo optimo, se je v Seulu, kjer se je danes pričel odvijati letošnji avtomobilski salon, predstavila nova konceptna limuzina, ki s svojo ‘fastback’ podobo obuja spomin na nekdanje serijske modele drugih znamk, ki so jih kupci že zdavnaj pozabili…
Južnokorejci so se ob snovanju novega 4-vratnega koncepta prestižne limuzine, ki sliši na ime novo, zatekli k uporabi ‘fastback’ filozofije, ki ni bila nikoli rezervirana samo za kupeje, ker je v preteklosti nastalo veliko dvo-in štirivratnih limuzin s takšno oblikovno zasnovo, ki jo nekateri ‘poznavalci’ v današnjih časih pripisujejo samo kupejem. Tako smo dobili elegantno prototipno limuzino z razmeroma kratkim karoserijskim previsom spredaj in zadaj ter z načinom odpiranja bočnih vrat v
stilu nekdanjih prestižnih limuzin, čeprav takšno zasnovo v današnjih časih ohranjajo tudi pri aristokratskih znamkah kot je Rolls-Royce.
Veliko tehničnih podatkov o tem avtomobilu, ki počiva na 20-palčnih kolesih, pa žal niso razkrili. Vemo samo to, da se pod motornim pokrovom tega avtomobila, ki ima po mnenju proizvajalca ‘kupejevsko’ strešno linijo (tipično marketinško zavajanje kupcev …), skriva 1,6-litrski turbobencinski motor iz družine Kappa, ki ob pomoči 7-stopenjskega DCT menjalnika poganja samo prednji kolesni par. Ob opisovanju tega 4-sedežnega avtomobila so omenili tudi vozniško orientiran delovni prostor voznika in
enostavne, čiste linije pri oblikovanju. Čeprav ta koncept ne bo dočakal serijske proizvodnje, naj bi Južnokorejci to oblikovno vajo ponovili tudi pri kakšnem bodočem serijskem modelu te znamke.