KIA v tretjem četrtletju rekordno v Evropi
Kia Motors je po podatkih združenja evropskih avtomobilskih proizvajalcev ACEA v Evropi v tretjem četrtletju leta 2016 zabeležila rekordno prodajo.
14 % večja prodaja
Do konca letošnjega septembra je Kia v Evropi prodala 337.595 vozil (EU in EFTA), kar predstavlja 14-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani, ko so v Evropi prvič registrirali 295.140 vozil Kia. Kiina dvomestna rast tako prehiteva evropsko tržišče, ki je v tem času zraslo za 8 %.
Poskočil tudi tržni delež
Ob večji prodaji je tudi Kiin tržni delež z lanskoletnih 2,7 % poskočil na 2.9 %. Michael Cole, glavni izvršni direktor Kia Motors Europe, je o tem povedal: “V letu 2016 smo predstavili novosti v nekaterih razredih, kjer do sedaj nismo bili prisotni, v drugih pa le še okrepili naš položaj. Vsak naš novi model bo prispeval k boljši prodaji in povečanju tržnega deleža v Evropi. Načrtovano letno rast prodaje smo predhodno že popravili z 9 na 12 odstotkov in počasi se približujemo izpolnitvi
srednjeročnega načrta – 3 % tržnega deleža.”
Sportage podira rekorde
Prodaja Sportaga je večja kot kdajkoli prej – do konca septembra je po vsej Evropi našel že 110.358 novih lastnikov, kar je 36 % več kot v enakem obdobju lani. Sportage se je pri kupcih tako dobro prijel, da je že sedaj presegel celotno lanskoletno prodajo v Evropi, ko je bilo prodanih 105.317 primerkov.
Dober sprejem novincev Nira in Optime
Poleg Sportaga se je odlično izkazal tudi Kiin najnovejši model, hibridni križanec Niro. Od začetka poletja do sredine oktobra ga je domov odpeljalo že okrog 5.000 Evropejcev, še 15.000 strank pa čaka na njegovo izdobavo, ki bo predvidoma izpeljana do konca leta. Prostorni križanec Niro strankam poleg uporabnosti in atraktivnega videza ponuja tudi zelo varčen hibridni motor in nizke emisije CO2 (le 88 g/km).
Sportwagon dodatni veter v Kiin hrbet
Paleta modelov Optima se je poleti razširila s karavansko različico Sportswagon, priključnim hibridom (Plug-in Hybrid) in visokozmogljivo izvedenko GT, zaradi česar se je prodaja Optime povečala za 181% v primerjavi z enakim obdobjem lani. Da za Optimo v Evropi prihajajo še boljši časi, je bilo jasno septembra, ko je na trg prišel novi karavan in med skupno 6.193 prodanimi primerki Optim poskrbel za skorajda dve tretjini (66%) prodaje. Po predvidevanjih bodo nove izvedenke Optime povečale
Kiino prodajo v razredu D, zlasti pri flotnih kupcih.