KIA predstavlja K3 in priključno-hibridni K3
Kia Motors je na avtomobilskem salonu v Šanghaju predstavila model Kia K3 in njegovo priključno-hibridno različico K3 Plug-in Hybrid. Najnovejša različica limuzine srednjega razreda je oblikovana in razvita izključno za kitajski trg, kjer za razliko od Evrope prevladujejo limuzine.
Novi K3 prinaša edinstveno oblikovano zunanjost, ki se ujema s prostorno in visokokakovostno kabino ter ga poganjajo učinkoviti bencinski in priključno-hibridni pogoni. Poleg tega model ponuja širok nabor tehnologij in funkcij, ki jih zahtevajo kitajski kupci. K3 in K3 Plug-in Hybrid se bosta udeležila kitajskega prvenstva turnih avtomobilov CTCC (angl. China Touring Car Championship), kjer bo K3 CTCC predstavljal vse dinamične zmogljivosti Kiinega najnovejšega modela.
Koncept ‘Imagine by Kia’ na kitajski premieri
Kia v Šanghaju na ogled postavlja tudi svoj novi koncept ‘Imagine by Kia’, premierno predstavljen marca na salonu v Ženevi, ter interaktivno predstavlja svoje najnovejše tehnologije.
K3 z osupljivim novim videzom
Novi model v Šanghaju predstavlja popolnoma novo oblikovanje in najnovejše tehnologije, ki jih zahtevajo kitajski kupci. Oblikovanje novega K3 je bilo zaupanu podpredsedniku in vodji Kiinega oblikovanja na Kitajskem, Olegu Sonu. Karoserijo vozila zaznamujejo gladke, izklesane in ostre linije, ki ustvarijo moderno estetiko, ki izstopa na cesti. Natančni detajli dajejo novemu K3 moderen, tehnološki videz, ki med drugim prinaša značilne LED luči, ki s svojo osvetlitvijo spominjajo na utrip srca,
kar bo marsikateremu kupcu pospešilo srčni utrip. Novi K3 bo na voljo z dvema bencinskima motorjema – 1,5-litrskim “atmosfercem” in 1,4-litrskim T-GDI turbobencinskim motorjem.
Priključni hibrid K3 Plug-in Hybrid
Premiero v Šanghaju je doživel tudi K3 Plug-in Hybrid, zasnovan z nalogo postavljanja Kie na prestol vodilnega na trgu na področju alternativnih avtomobilskih pogonov. Zunanjost in notranjost modela K3 Plug-in Hybrid se subtilno razlikuje od običajne K3 različice, z oblikovanjem, ki odseva njegov aerodinamičen in visoko učinkovit značaj. Priključni hibrid ima prepoznavno ‘ECO plug-in’ značko, njegov informacijsko-zabavni sistem pa uporabnikom omogoča iskanje najbližjih polnilnic.
Novi K3 CTCC bo pokazal Kiin dirkaški potencial
K3 CTCC, ki so ga navdihnili Kiini GT modeli, je namenjen osvajanju zmagovalnih stopničk na krožnih dirkah. Vozilo bo nastopalo v novi sezoni 2019 CTCC.
Popolnoma električni koncept ‘Imagine by Kia’
Koncept ‘Imagine by Kia’, razkrit na nedavnem ženevskem salonu, zdaj v Šanghaju doživlja azijsko premiero. Povsem električno športno limuzino so oblikovali v Kiinem evropskem oblikovalskem središču v Frankfurtu.
Ta koncept, ki je vizualno utelešenje znamkinega stremljenja k napredovanju proti vznemirljivemu svetu elektrifikacije, je Kiino prvo povsem električno 4-vratno vozilo. Koncept, namenoma oblikovan, da ga ne moremo umestiti v katerega od avtomobilskih razredov, usklajeno združuje elemente mišičastega športnega terenca, elegantne in športne družinske limuzine ter vsestranskega in prostornega križanca. Koncept ‘Imagine by Kia’ predstavlja Kiin bolj progresiven oblikovalski jezik v prihodnosti, z
inteligentnimi predelavami obstoječih motivov in karoserije, ki jo zaznamujejo mešanica napetih linij, ostrih oblikovalskih potez in učinkovite aerodinamike.
Čeprav koncept ‘Imagine by Kia’ trenutno še ni namenjen serijski proizvodnji, nakazuje oblikovalske elemente zunanjosti in notranjosti, ki jih bodo lahko prilagodili prihodnji serijski proizvodnji te znamke.
Kia R.E.A.D. – kitajski debut sistema prilagajanja vožnje čustvenemu razpoloženju v realnem času
Kia na salonu v Šanghaju predstavlja nove tehnologije, razvite za post-avtonomno vožnjo. Novi sistem prilagajanja vožnje čustvenemu razpoloženju v realnem času (R.E.A.D.) je usmerjen v prihodnost, ko bodo avtonomna vozila norma, izboljšanje izkušnje človeške mobilnosti pa prioriteta.
Sistem R.E.A.D. lahko kot prvi na svetu s pomočjo tehnologije umetne inteligence in prepoznave bioloških signalov z analizo voznikovega čustvenega stanja v realnem času optimizira in posamezni osebi prilagodi kabinski prostor vozila. Tehnologija spremlja voznikovo čustveno stanje z uporabo senzorjev, ki berejo njegove izraze na obrazu, srčni utrip in prevodnost kože (elektrodermalna aktivnost). Sistem potem pripravi kabino glede na oceno petih čutil ter tako ustvari boljše okolje. Tehnologija
strojnega učenja umetne inteligence omogoča oblikovanje osnove obnašanja uporabnika, na podlagi česar sledi identifikacija vzorcev in trendov, ki skladno s tem prilagodi kabino.
Obiskovalci Kiinega šanghajskega razstavnega prostora lahko z vodenimi ogledi sami preizkusijo sistem R.E.A.D.