Prenovljena Škoda Fabia

Škoda zadnje čase rada preseneti svoje potencialne kupce. Nova Octavia je dobila prvi konec, ki deli publiko na 2 konca; Zelo všeč in sploh ne všeč, velikanski Kodiaq je dobil športno izvedbo RS in Fabia je izgubila dizelske motorje.

Na zunaj se Fabia ni spremenila kaj dosti. Sprednja žarometa sta ožja in si ju lahko omislite v LED tehnologiji, manjše spremembe so se zgodile na sprednjem odbijaču in zadnjih lučeh, na splošno pa je ostala ista prepoznavna Fabia. Dobila je tudi zanimivo barvno paleto, ki zajema rdečo, zeleno, modro in tudi kovinsko sivo, ki jo poznamo z Octavie vRS.


Največ sprememb je očitnih na armaturni plošči. Na sredini armaturne plošče prevladuje 6.5-palčni zaslon na dotik z infotainment sistemom s povezljivostjo Bluetooth, navigacijo in preslikavo zaslona vaše mobilne naprave. Potniški prostor so poživili novi merilniki, raznorazni dodatki in dvobarvnost notranje opreme. Vaše mobilne naprave boste lahko polnili preko vgrajenih USB vhodov nameščenih spredaj in zadaj. Postala pa je tudi pametnejša, saj je prejela najnovejše asistenčne in varnostne sisteme kot so opozarjanje na mrtvi kot vozila, opozorilo za prečni promet zadaj ter samodejno zastiranje dolgih snopov žarometov.

Pri pogonskih agregatih je na voljo le trivaljni bencinski motor v štirih različicah. Dva sta spojena s turbopolnilnikom in proizvajata ali 95 ali 110 konjskih moči, dva pa sta atmosferska in proizvajata ali 60 ali 75 konjskih moči. Najmočnejši motor boste lahko spojili z novim sedemstopenjskim DSG menjalnikom.

V preteklosti je bila Fabia predvsem ljubljenka zaradi dobrega razmerja med ceno in uporabnostjo, s prenovljenim modelom pa si jo marsikdo ogleda tudi zaradi privlačnega izgleda in ekonomičnih ter zmogljivih motorjev.

Vabljeni v salone Pan Jan, kjer si jo lahko ogledate v živo ali pa se naročite na testno vožnjo preko enega izmed naših prodajnih svetovalcev.

Podobne objave