Škoda znova glavni sponzor
Družba ŠKODA AUTO bo tudi v letu 2012 znova glavni sponzor in uradni avtomobilski partner dirke Tour de France. Avtomobilska znamka sponzorira 99. uprizoritev te klasične kolesarske preizkušnje, tokrat že devetič.
“V naslednjih treh tednih bo Tour de France spet navduševal ljubitelje kolesarskega športa s celega sveta,” je povedal Jürgen Stackmann, član uprave družbe ŠKODA, odgovoren za prodajo in marketing. “Kot glavni sponzor tudi mi delimo navdušenje nad kolesarskim športom. Uspešna zgodovina znamke ŠKODA – tretje najstarejše avtomobilske znamke na svetu, ki še vedno proizvaja vozila – se je namreč začela pisati z izdelovanjem koles leta 1895. Po zaslugi Toura bo tudi leta 2012 milijardno občinstvo
videlo našo znamko in naše modele,” je dejal Stackmann.
V okviru sponzorskih dejavnosti bo v Francijo s Češke odposlana flota, v kateri bo več kot 110 vozil. Poleg tega je znamka Škoda partner ‘bele majice’ – za najboljšega kolesarja do 25 let –, sponzorira pa tudi pet profesionalnih kolesarskih ekip in dve ekipi za tehnično pomoč.
Škoda bo organizatorjem Tour de Francea dala na razpolago okrog 110 vozil. V Franciji je na voljo celotna aktualna Škodina modelska paleta, od malega Citigo do velikega Superba. Poleg spremljevalnih vozil za organizatorje in samih kolesarjev bo poglede vodje Toura, Christiana Prudhomma, pritegnil predvsem rdeči Škoda Superb. Škoda se bo aktivno predstavila tudi v oglaševalski karavani. Tako imenovana “caravane publici-taire”, ki se vozi eno do dve uri pred kolesarji, je zaradi privlačnosti in
pestrega spremljevalnega programa pri gledalcih zelo priljubljena.
Letošnji Tour de France spet obeta, da bo to kolesarski dogodek na vrhunski ravni. Slavni in razvpiti ‘tour trpljenja’ vsako leto ob progo privabi okrog 15 milijonov ljudi, poleg tega pa ga po televiziji spremljata približno dve milijardi gledalcev s celega sveta. Od športnih dogodkov pritegnejo več ljudi samo svetovno nogometno prvenstvo in olimpijske igre. Tour de France se letos začne 30. junija v belgijskem Liègeu s tradicionalno uvodno etapo. 22. julija pa bodo kolesarji po 3.479
kilometrih prispeli na cilj – prestižno pariško avenijo Elizejske poljane.
“Z dinamičnostjo in privlačnostjo za široko javnost se ta športna zvrst odlično ujema z znamko ŠKODA,” je poudaril Jürgen Stackmann. Kolesarstvo je poleg hokeja najpomembnejši steber strategija sponzoriranja, ki jo izvaja znamka ŠKODA. Sem sodijo tudi njena prizadevanja za kolesarstvo kot množični šport. Škoda tako na primer sponzorira češko prireditev Kolo za življenje, pa tudi berlinski Velothon.