KIA nared za Frankfurt
Povsem novi Kia Soul bo evropsko premiero doživel 10. septembra na salonu v Frankfurtu. Družbo mu bodo delali novo konceptno vozilo B razreda (svetovna premiera), ter prenovljena limuzina Optima in malček Picanto v LPG različici.
Novi Kia Soul ostaja zvest izvirnemu ikoničnemu dizajnu ter izboljšanimi dinamičnimi in varčnimi motorji. Oblikovalci so navdih našli v leta 2012 predstavljenem konceptu Track’ster in predstavlja svež, bolj odrasel videz brez izgube samosvojega značaja.
“Soul je imel zveste sledilce med kupci Kie, zato je bilo zelo pomembno, da tudi novi model ohrani izvirnost ikoničnega dizajna,” je novo podobo komentiral Benny Oeyen, podpredsednik odgovoren za marketing in produktno planiranje pri Kia Motors Europe. Novi Kia Soul bo v Evropi naprodaj zgodaj spomladi, ko bo na voljo več informacij o novih zmogljivih in varčnih bencinskih in dizelskih motorjev, opremah in cenah.
Kia bo prav tako v Frankfurtu predstavila dramatični novi evropski koncept, ki bo s svojim slogom in trdnostjo našel svoje mesto v B segmentu. Kiin najnovejši koncept, zaenkrat kodnega imena KED-10, predstavlja znamkino odločenost pri iskanju novih možnosti za urbane voznike in je oblikovan in ustvarjen v Evropi za zadovoljitev evropskih okusov.
Novi Picanto LPG, ki je bil razvit zaradi rastočega povpraševanja strank, ki iščejo majhna vozila z nizkimi vzdrževalnimi stroški, bo še ena frankfurtska novost. Novinca bo poganjal Kiin 1.0-litrski trivaljnik iz družine Kappa, ki proizvaja 49 kW (67 KM) in ima 90 Nm navora. Novi Picanto LPG obljublja nižje stroške od običajnega bencinsko gnanega Picanta.
LPG različica bo imela rekordno nizko porabo goriva od samo 5,8 l / 100 km in emisije CO2 od 100 g/km – s samodejnim start/stop sistemom (ISG) celo 5,6 l / 100 km in 97 g/km. Novi Picanto LPG je opremljen z dvema posodama za gorivo – z običajno 35-litrsko za bencin na običajnem mestu in pa 27-litrsko posodo za LPG pod prtljažnim dnom, kjer se običajno nahaja nadomestno kolo. Vozniki lahko izbirajo med vrsto goriva s preprostim pritiskom na stikalo na armaturni plošči.
Na začetku bo tovrstni Picanto na voljo v Nemčiji, Italiji, Grčiji, na Poljskem, Češkem, Portugalskem in Nizozemskem, kjer naj bi predstavljal 7% celotne prodaje Picanta. Ko bo letos prišel na omenjene trge, bo Picanto LPG prvo in edino vozilo, ki ga poganja utekočinjeni naftni plin in obenem nudi tovarniško 7-letno/150.000 km splošno jamstvo za celotno vozilo.
Kot odgovor na odziv kupcev na vedno konkurenčnem evropskem trgu bo Kia v Frankfurtu predstavila tudi prenovljeno Optimo, z izpopolnjenim dizajnom, novim infotainmentom, opremskimi in varnostnimi pripomočki, povečano prefinjenostjo, izboljšano kakovostjo in bolj premijsko dodelavo.
Poleg vizualne osvežitve svoje limuzine D razreda se je Kia osredotočila na večjo izpopolnjenost, kar je bilo po mnenju Kiinih inženirjev eno ključnih področij izboljšav. Sprejeti so ukrepi, ki so zmanjšali hrup vozila med vožnjo, kar vključuje nastavitve zadnjega vzmetenja, izboljšanje zvoka vozila in močnejša alu platišča. Vsi ti ukrepi so zmanjšali hrup vozila med vožnjo za 3,3 dB.
Številne izboljšave med drugim vključujejo jermenico alternatorja z enosmerno sklopko in inovativni sistem delovanja baterije. Rezultat tega so zmanjšane emisije CO2, ki pri 1,7-litrskem dizlu znašajo 133 g/km, v primeru, da je vozilo opremljeno s start/stop sistemom pa le 128 g/km. Optima s svojimi nizkimi emisijami v številnih evropskih državah sodi v nižje emisijske razrede.