Najbolje prodajani modeli znamke KIA so SUV vozila

Korporacija Kia je nedavno objavila, da je maja 2023 po svetu prodala 268.593 vozil, kar je 14,4-odstotna rast v primerjavi z lanskim letom. Brez upoštevanja prodaje namenskih vozil se je prodaja izven Južne Koreje v primerjavi z majem lani povečala za 15,2 odstotka na 217.772 vozil. Na korejskem trgu je Kia zabeležila prodajo 50.275 primerkov, kar je 10,3 odstotka več kot leto prej. SUV modeli so bili najbolj iskani modeli podjetja, saj so maja prodali 45.959 primerkov Sportaga in 25.345
primerkov modela Seltos (ni naprodaj v Evropi). Sledil je SUV Sorento z 20.909 prodanimi primerki.

Prodaja izven Južne Koreje: 15 odstotkov bolje kot lani (217.772 vozil)
Prodaja vozil Kia izven Južne Koreje se je v primerjavi z majem lani povečala za 15,2 odstotka, skupno je bilo prodanih 217.772 vozil. Na trgih izven Koreje je bil prodajno najbolj uspešen model Sportage z 39.774 prodanimi primerki. Temu SUV modelu je sledil še en SUV in sicer model Seltos, ki je bil prodan v 20.553 primerkih, ter model K3 (ni naprodaj v Evropi, na nekaterih trgih znan tudi kot Forte), ki je bil prodan v 15.483 primerkih.

Prodaja v Južni Koreji: 50.275 vozil, 10 odstotkov bolje kot lani
Maja je Kia na korejskem trgu prodala 50.275 vozil, kar je za 10,3 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Veliki enoprostorec Carnival (ni naprodaj v Evropi) je bil najbolj priljubljen na Kiinem domačem trgu (6.695 prodanih primerkov). Sledila sta mu dva SUV modela – Sorento (6.499) in Sportage (6.185 prodanih primerkov).

Najbolje prodajani modeli znamke Kia so SUV vozila
Kia pričakuje, da se bodo razmere zaradi pomanjkanja delov na svetu postopoma izboljšale, in se želi osredotočiti na povečanje prodaje elektrificiranih vozil in SUV modelov ter povečanje dobičkonosnosti. Aprila letos je Kia v Seulu organizirala letni dogodek CEO Investor Day in predstavila srednjeročno do dolgoročno poslovno strategijo znamke s poudarkom na elektrifikaciji. Kiin posodobljeni letni prodajni cilj za leto 2030 je 4,3 milijona vozil, od tega bo 1,6 milijona vozil povsem
električnih. Podjetje bo še naprej pospeševalo svoja prizadevanja za elektrifikacijo in svoj prehod v ponudnika rešitev za trajnostno mobilnost z uvajanjem inovativnih izdelkov in mobilnostnih storitev. Podjetje bo še naprej širilo prodajo svojega popolnoma električnega modela EV6, ki je lani postal Evropski avto leta. Kia bo zagon prodaje električnih vozil nadgradila tudi s predstavitvijo novega modela EV9, prestižnega in prvega električnega SUV-ja s šestimi ali sedmimi sedeži, ki bo v
Evropi v prihodnjih mesecih.

Podobne objave