Aprila izenačen januarski rekordni 5,7-odstotni tržni delež
Podatki evropskega združenja avtomobilskih proizvajalcev (ACEA) razkrivajo, da je Kia v Evropi (sem sodijo države članice EU, EFTA in Velika Britanija) aprila dosegla 5,7-odstotni tržni delež. S tem rezultatom se Kia postavlja ob bok svojemu rekordnemu tržnemu deležu iz januarja letos in se uvršča med pet najbolj prodajanih proizvajalcev v preteklem mesecu. V državah EU, EFTA in Veliki Britaniji je bilo aprila prvič registriranih 47.725 vozil Kia, kar je 12,5 % več kot aprila lani.
Celoten trg osebnih avtomobilov se je v tem mesecu zmanjšal za 20,2 %. Z izjemo pandemičnega leta 2020 je bil to prodajno najslabši april na evropskem trgu, odkar zbirajo podatke.
Jason Jeong, predsednik Kia Europe, je komentiral: “Pretekli mesec je evropski avtomobilski trg doživel padec prodaje, medtem ko je Kia prodajno rastla tako količinsko kot po tržnem deležu. Zadnji podatki kažejo, da je Kia letos najhitreje rastoča znamka v EU.”
»Današnjim strankam je na voljo velika izbira, vendar lastniki Kie prepoznavajo vlogo naše izjemne ponudbe pri omogočanju bolj trajnostne prihodnosti. Ta mesec so več kot tretjino naše celotne prodaje predstavljali elektrificirani modeli. Ker se naša elektrificirana ponudba povečuje in še naprej širimo svojo ponudbo na področju delitvene mobilnosti, bo Kia resnično ustvarila ‘gibanje, ki navdihuje’.”
Aprila so bili najbolj prodajani Kiini modeli Sportage (8.368 prodanih vozil), Ceed (7.995 vozil – vključuje Ceed, XCeed, Ceed Sportswagon in ProCeed) in elektrificirani Niro (6.735 vozil). Ker Kia še naprej uresničuje svojo strategijo Plan S, je začrtala cilje za popolnoma elektrificirano linijo do leta 2035, pri čemer se bo ponudbi do leta 2027 pridružilo skupno 14 električnih modelov. Nedavno je Kia razkrila načrte za gradnjo svoje prve tovarne v Koreji, ki bo namenjena proizvodnji Kiinega
prvega namenskega vozila (PBV), kar bo začetek uresničevanja ambicij podjetja, da postane globalno vodilna znamka na trgu tovrstnih vozil.
Kia Connect
Elektrifikacija poleg povezljivosti ostaja osrednji steber Kiine strategije Plan S. Od uvedbe povezljivostnega sistema Kia Connect leta 2019 se je Kiin prodor in s tem povezano število uporabniških računov nenehno povečeval zaradi privlačne ponudbe storitev povezljivosti. Poleg izjemnih aprilskih prodajnih rezultatov in rekordnega tržnega deleža je Kia presegla tudi mejnik na svoji poti povezljivosti z več kot 500.000 aktivnimi povezanimi vozili v Evropi.
Ti izjemni rezultati, ki so del temeljnih strateških stebrov elektrifikacije in povezljivosti, podpirajo Kiino preobrazbo v trajnostnega in inovativnega igralca mobilnosti.