Kia leto 2021 zaključila z rekordnim tržnim deležem v Evropi
– Kia je v lanskem letu dosegla doslej najvišji tržni delež v Evropi – v okoliščinah, ko je trg novih osebnih avtomobilov na splošno upadel.
– Po podatkih evropskega združenja avtomobilskih proizvajalcev (ACEA) je Kiin evropski tržni delež v letu 2021 znašal 4,3 % (3,5 % v letu 2020).
V Evropi v letu 2021 prodanih 502.677 vozil Kia, kar je 21 % več kot leto prej
Kiina prodaja v letu 2021 v državah članicah EU in EFTA ter v Veliki Britaniji je s skupno prodanimi 502.677 primerki dosegla 21-odstotno rast v primerjavi z letom 2020, ko so pri Kii prodali 416.715 vozil. Te uspešne številke so v precejšnjem nasprotju z dogajanjem na trgu novih osebnih avtomobilov, ki se je lani zmanjšal za 1,5 odstotka. Krčenje je bilo v veliki meri posledica težkih tržnih razmer, ki sta jih povzročala pandemija Covid-19 in svetovno pomanjkanje polprevodniških čipov. Kia
je premagala proizvodne težave, s katerimi se soočajo številni drugi proizvajalci avtomobilov, tako da je hitro pridobila potrebne dele in prilagodila proizvodnjo v svoji napredni tovarni na Slovaškem, da bi zadostila povpraševanju. Posledično je bila Kiina prodaja v letu 2021 samo za 168 vozil manjša od 502.845 vozil, ki jih je znamka prodala v letu 2019, torej v času pred pandemijo Covid-19 in pomanjkanjem čipom.
Lanski impresivni rezultati vključevali rast deleža prodaje Kiinih elektrificiranih vozil, ki je v 3. četrtletju predstavljala 45 % vseh prodanih vozil Kia
Ponovni zagon znamke Kia leta 2021 je vključeval cilj postati vodilni ponudnik rešitev za trajnostno mobilnost, z rastočo ponudbo okolju prijaznih elektrificiranih vozil. Lanski impresivni rezultati so tudi posledica naraščajočega deleža prodaje Kiinih elektrificiranih vozil, ki je v tretjem četrtletju dosegel 45-odstotno vrednost. Jason Jeong, predsednik Kia Europe, je komentiral: »Leto 2021 je bilo za Kio v Evropi izjemno uspešno, naš najboljši tržni delež doslej pa priča o trdem delu mojih
kolegov tako pri Kii kot v naši zastopniški mreži. Naša nagrajena, najsodobnejša vozila še naprej osvajajo srca evropskih kupcev, zahvaljujoč svoji zmagoviti kombinaciji dizajna, zmogljivosti in tehnologij.”
»Čeprav je bilo zelo uspešno, je bilo lansko leto za Kio tudi drugače zelo pomembno – v tem času smo na novo izumili znamko in uvedli drzno novo filozofijo oblikovanja, imenovano ‘Opposites United’. Ne glede na to, ali gre za lansiranje našega prvega namenskega električnega modela EV6, našega povsem novega evropskega elektrificiranega športnega terenca Sportaga ali razkritje našega povsem novega elektrificiranega križanca Nira, ti vznemirljivi izdelki dokazujejo Kiin čedalje pomembnejši
položaj v dobi elektrifikacije.”
Kia namerava do leta 2035 evropskim kupcem ponuditi popolnoma elektrificirano ponudbo, s skupno 11 električnimi vozili do leta 2026. Sedem od teh električnih vozil, od katerih je bil prvi EV6, bo temeljilo na Kiini namenski električni globalni modularni platformi. (E-GMP).