Nosilni steber modelske palete
Škoda Karoq je od svoje predstavitve spomladi 2017 veliko prispeval k uspehu češkega proizvajalca avtomobilov. Kompaktni SUV je skupaj z “velikim bratom” Kodiaqom od takrat osvojil številne kupce in specializirane revije po vsem svetu ter pomembno sooblikoval razvoj znamke Škoda v zadnjih letih. Skupno je bilo do zdaj izdelanih že več kot pol milijona primerkov modela Karoq. Lani in v prvem polletju 2021 je bil najbolje prodajani Škodin SUV in za modelom Octavia drugi najbolj priljubljeni model znamke. Osveženi Škoda Karoq bo 30. novembra doživel premiero v okviru digitalne predstavitve za medije.
Martin Jahn, direktor prodaje in marketinga pri družbi Škoda Auto, je dejal: “Karoq s svojo veliko prostornostjo in značilno Škodino funkcionalnostjo že od samega začetka navdušuje naše kupce. Lani in v prvem polletju 2021 je bil to naš najbolj iskani SUV, kar govori o njegovem pomenu v modelski paleti. Prepričan sem, da bomo z novo izdajo modela Karoq nadgradili to zgodbo o uspehu in da bomo za znamko pridobili še več kupcev.”
Z modelom Karoq je Škoda leta 2017 naredila drugi korak v svoji SUV-ofenzivi, s čimer je ta modelska serija postala pomemben del prave zgodbe o uspehu: leta 2020 je delež tega segmenta vozil predstavljal skoraj 40 odstotkov Škodine prodaje po vsem svetu. V letu 2020 in prvem polletju 2021 je bil Karoq celo najbolj iskani SUV znamke in za Octavio skupno drugi najbolje prodajani model češkega proizvajalca avtomobilov. Od leta 2017 je s proizvodne linije zapeljalo več kot 500.000 primerkov Karoqa, ki je trenutno naprodaj v 60 državah po vsem svetu. Škoda ta model proizvaja na Češkem, Slovaškem, v Rusiji in na Kitajskem.
Emocionalna oblika in tipične lastnosti znamke Škoda
Ob predstavitvi se je Karoq s kristalastimi elementi, dinamičnimi oblikami in ostrimi linijami navezoval na emocionalni oblikovalski slog modela Kodiaq. Z imenom modela s črko “K” na začetku in črko “Q” na koncu se je tudi nadaljeval Škodini sistem poimenovanja SUV-modelov. Ime izvira iz jezika ljudstva Alutiiqov, avtohtonih prebivalcev Aljaske. S svojimi kompaktnimi merami je Karoq idealen za uporabo v mestu, hkrati pa mu terenski režim, visok odmik od tal in opcijski štirikolesni pogon omogočajo tudi vožnjo zunaj utrjenih cest. Zaradi izjemno velike prostornosti in velikega prtljažnika je idealno vozilo za družine in trendovsko naravnane uporabnike. Opcijsko dobavljivi zadnji sedeži VarioFlex so le ena od številnih ‘simply clever’ rešitev funkcionalnega Karoqa. Poleg tega ponuja visoko raven aktivne in pasivne varnosti, številne asistenčne sisteme, še boljše udobje in veliko sodobnih povezljivostnih funkcij.
Številne nagrade mednarodnih strokovnih medijev
Škoda Karoq pa ni priljubljen le pri kupcih, temveč je zelo cenjena tudi v mednarodnih strokovnih medijih. To potrjujejo številne nagrade, ki jih je prejel od svoje premiere leta 2017. Karoq je že v prvem letu prodaje v Nemčiji, ki je za znamko Škoda največji trg na svetu, prejel nagrade najbolj branih avtomobilističnih revij. Auto Bild mu je podelil nagrado “zlati volan” za najboljši mali SUV, auto motor und sport pa mu je podelil nagrado “AUTONIS” za najboljši novi dizajn med kompaktnimi SUV-ji. Pri podelitvi nagrad “Auto Trophy” revije Auto Zeitung je Karoq v kategoriji za najboljši uvoženi SUV do 25.000 evrov v letih 2017, 2018 in 2019 pustil za seboj vso konkurenco. Leta 2018 je prepričal sodelujoče bralce v anketi “Best Cars” revije auto motor und sport in si zagotovil naziv najboljšega uvoženega vozila v kategoriji kompaktnih SUV in terenskih vozil. Poleg tega velja našteti še nagrade za “avto leta” na Češkem in v Grčiji ter za “SUV leta” v Bolgariji in nagrado “The Fleet News Awards” v Veliki Britaniji. Nemška strokovna revija firmenauto je Škodo Karoq med letoma 2019 in 2021 trikrat zapored izbrala za “službeni avto leta” v kategoriji kompaktnih SUV in križancev. Leta 2021 je Karoq poleg tega, da ga je britanska revija What Car? izbrala za najboljši družinski SUV, prejel tudi dve nagradi v Rusiji. Tam je prepričal kot “avto leta” pri reviji Autoreview in kot “najboljši kompaktni križanec 4×4” na tekmovanju Za Rulyom Grand Prix.