KIA predstavlja nov namen in strategijo
Kia je na včerajšnjem spletnem dogodku predstavila nove podrobnosti strategije znamke in prihodnjih ambicij. V skladu z novim sloganom ‘Movement that inspires’ (Gibanje, ki navdihuje) je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec razkril novo strategijo, ki naznanja, da bo Kia poslej strankam ponujala trajnostne rešitve mobilnosti, ne pa zgolj vozil.
Ime korporacije Kia Motors poslej zgolj Kia
Ob spremembi tradicionalnega poslovnega modela, ki temelji na proizvodnji, se je Kia odločila tudi za spremembo korporativnega imena. Z umikom besede ‘Motors’ iz imena (predhodno ‘Kia Motors Corporation’) se bo Kia razširila na nova in rastoča poslovna področja, saj bo po novem ustvarjala inovativne mobilnostne izdelke in storitve, ki bodo izboljševale vsakdan njenih strank.
Ho Sung Song, predsednik uprave in direktor Kia Corporation, je dejal: “Pri Kii verjamemo, da prevoz, mobilnost in gibanje predstavljajo človekove pravice. Naša vizija je, da globalno ustvarjamo trajnostne mobilnostne rešitve za stranke, skupnosti in družbe. Danes začenjamo z uresničevanjem te vizije in sicer s predstavitvijo novo opredeljenega namena znamke in strategije za prihodnost.”
Predstavitev Kiinega novega namena znamke in slogana ‘Movement that inspires’
Kiin novi slogan ‘Movement that inspires’ (Gibanje, ki navdihuje) je danes predstavljen kot središče znamkinega manifesta, ki odraža Kiin nov namen navdihovanja strank z izdelki, storitvami in njihovimi izkušnjami z znamko. Kiin novi znamčni namen poudarja, da je gibanje geneza razvoja človeštva. Gibanje omogoča ljudem, da vidijo nove kraje, spoznajo nove ljudi in pridobijo nove izkušnje. Ta povezava je bistvo nove znamke Kia: da spodbuja napredek človeštva z razvojem inovativnih potniških
kabin, vznemirljivih novih izdelkov in kar je še pomembneje – priročnih storitev, ki navdihujejo stranke in jim omogočijo prosti čas za aktivnosti, ki jih najbolj razveseljujejo.
Artur Martins, višji podpredsednik ter vodja globalne znamke in izkušenj strank pri Kii, je dejal: “Gibanje je bilo vedno v središču naše znamke, premikanje ljudi pa jedro našega poslovanja. Gibanje pomaga človeštvu, da nenehno napreduje, se izboljšuje in evoluira. Zato v Kii verjamemo, da gibanje navdihuje ideje.”
Kia je v dejavnosti ‘gibanja’ prisotna že več kot 75 let. Sprva so v podjetju nastajala prva korejska kolesa, nato se je začela proizvodnja motociklov in dostavnih tovornjakov. Danes je Kia eden največjih avtomobilskih proizvajalcev na svetu, ki milijonom ljudi zagotavlja osebna vozila vrhunske kakovosti. V skladu z novim namenom znamke bo Kia izpolnjevala pričakovanja strank v zvezi z njihovo mobilnostjo in glede na to, kako njihovo premikanje vpliva na svet okoli njih. Stranke iščejo
prilagodljivo, okoljsko ozaveščeno in integrirano obliko prevoza. Kiina nova strategija znamke se bo odzivala na – in tudi oblikovala – spreminjajoča se pričakovanja v zvezi z razvojem različnih izdelkov in storitev, ki bodo ustrezala potrebam strank po svetu. To bo omogočilo boljši dostop do večjega nabora okoljsko sprejemljivejših mobilnostnih izdelkov in storitev, da zadostijo rastočemu povpraševanju strank po bolj prilagodljivih in personaliziranih mobilnostnih rešitvah, ki jih bodo
omogočali podatki in nove tehnologije.
Z uresničevanjem dolgoročne strategije Plan S do trajnostnih rešitev mobilnosti
V skladu z znamkino širšo vizijo mobilnosti in razširitvijo na nova poslovna področja z namenom promocije trajnostne mobilnosti je Kia danes predstavila novo korporativno ime. Z odstranitvijo besede ‘Motors’ Kiino novo korporativno ime priča o dolgoročni predanosti poslovni strategiji Plan S. Ta je bila predstavljena v začetku leta 2020 in predvideva Kiin vodilni položaj v mobilnosti prihodnosti, ko bo Kia razširila svoje poslovanje na področja, kot so električna vozila, mobilnostne rešitve
in storitve, namenska vozila in še veliko več. Poleg tega bo Kia promovirala bolj trajnostno naravnano proizvodnjo, z uporabo čiste energije in recikliranih materialov.
7 novih izključno električnih vozil do leta 2027
Kia je osredotočena na večjo priljubljenost baterijskih električnih vozil (BEV) in namerava okrepiti svojo globalno modelno paleto s prihodom 7 novih BEV-jev do leta 2027. Ti novi modeli bodo vključevali osebna vozila, SUV vozila in enoprostorce v različnih razredih, vsi pa bodo opremljeni z najsodobnejšimi tehnologijami, ki omogočajo velik doseg in hitro polnjenje ter bodo zgrajeni na nedavno predstavljeni električni globalni modularni platformi (E-GMP). Kia prav tako razvija različna
namenska vozila (PBV) za poslovne kupce. Ta posebna vozila bodo slonela na prilagodljivi ‘skateboard’ platformi, z modularnimi karoserijami, oblikovanimi za posebne potrebe mobilnosti različnih poslovnih in flotnih kupcev. Partnerstva s podjetjema Canoo in Arrival bosta Kii omogočala izdelavo različnih karoserij, nameščenih na integrirani modularni ‘skateboard’ platformi, ukrojeni po željah uporabnikov.
Do leta 2030 je pričakovati kar 5-kratno rast povpraševanja po namenskih vozilih, predvsem zaradi hitre in trajne rasti e-trgovine ter car-sharing storitev. Kia bo svoja namenska vozila sestavljala po željah poslovnih in flotnih kupcev. To bodo lahko npr. car-sharing vozila, nizkopodna logistična vozila ter različna dostavna vozila. Sprememba imena pomeni tudi preobrazbo delovne kulture v podjetju. Predsednik Song pojasni: “Spremembi našega korporativnega imena in logotipa nista le kozmetične
narave. To predstavlja naše razširjanje obzorij in vzpostavitev novega in rastočega poslovanja, ki bo zadovoljevalo in tudi presegalo različne potrebe naših strank po svetu. Še bolj pomembno je, da to pomeni tudi prilagajanje naše delovne kulture, ki bo omogočala ustvarjalnost vseh naših zaposlenih ter vzpostavitev navdihujočega delovnega okolja.”
Razvoj okolju prijaznejših mobilnostnih storitev
Drugi strateški cilj Plana S je predanost razpršitvi Kiinega poslovanja, da lahko ponuja okolju prijaznejše mobilnostne storitve, osredotočene na električna in avtonomna vozila v najpomembnejših velemestih sveta. Poleg tega bo Kia krepila sodelovanje in partnerstva z globalnimi podjetji s področja mobilnosti, s čimer bi razpršili mobilnostne storitve po globalnih strateških regijah. Že leta 2018 je Kia investirala v Grab, največjega ponudnika skupnih prevozov, dostave hrane in rešitev
plačevanja v južni Aziji, marca leta 2019 pa v indijsko podjetje Ola, ki ponuja car-sharing, taksi, dostavo hrane in ostale mobilnostne storitve.
Kia prav tako vzpostavlja druge mobilnostne storitve, kot je npr. WiBLE, skupno podjetje za storitve car-sharinga s španskim energetskim velikanom Repsol. WiBLE, ki je bil ustanovljen septembra 2018 s sedežem v Madridu in upravlja s 500 priključno-hibridnimi primerki modela Niro PHEV, strankam omogoča enostaven in lokacijsko zelo dostopen kratkoročen najem na območju celotne Španije. WiBLE je še vedno ena najbolj uspešnih mobilnostnih shem v Evropi z več kot 130.000 registriranih uporabnikov.
Nova storitev KiaMobility, ki je od septembra 2020 na voljo v Italiji in Rusiji, pospešuje Kiino preobrazbo v ponudnika mobilnostnih storitev. KiaMobility bo v kratkem predstavljena na še nekaterih evropskih trgih.
Kia bo kmalu razkrila prvo izključno električno vozilo in novo oblikovalsko filozofijo Kiin prvi BEV naslednje generacije bo razkrit v prvem četrtletju letos in bo predstavljal utelešenje Kiine nove osredotočenosti na elektrifikacijo. To izključno baterijsko električno vozilo, zasnovano na platformi E-GMP, se bo ponašalo z obliko križanca in ponujalo več kot 500-kilometrski doseg z enim polnjenjem ter hitro polnjenje v manj kot 20 minutah. To bo tudi prvi globalni model, ki bo nosil Kiin novi
logotip. S svojo čedalje večjo ponudbo BEV-jev želi Kia do leta 2025 doseči 6,6-odstotni tržni delež na globalnem trgu tovrstnih vozil, do leta 2026 pa naj bi globalna letna prodaja znašala 500.000 električnih vozil Kia. Kia bo v prihajajočih tednih razkrila več informacij o novi oblikovalski usmeritvi svojih prihodnjih izdelkov in storitev, vključno z novo oblikovalsko filozofijo, ki odraža preobrazbo znamke.
Karim Habib, višji podpredsednik, vodja Kiinega globalnega oblikovalskega centra, pojasni: “Želimo, da naši izdelki nudijo naravno izkušnjo, ki lahko izboljša vsakdanje življenje naših strank. Naš cilj je oblikovati fizično izkušnjo naše znamke in ustvarjati izvirna, inovativna in vznemirljiva električna vozila. Ideje naših oblikovalcev in namen znamke so bolj povezani kot kdajkoli prej, s strankami v središču tistega, kar počnemo.”
<div class=”bcmsFckVideo bcmsFckVideoIframe”>
<iframe allowfullscreen=”” frameborder=”0″ height=”469″ src=”//www.youtube-nocookie.com/embed/U67RlX9ibfo?rel=0″ width=”592″></iframe>
</div>