Team building na Vranskem

Zadnjo soboto smo preživeli malce drugače. Namesto, da bi odprli vrata salonov, servisnih delavnic in tehničnih pregledov, smo se usedli na avtobus do AMZS testnega poligona na Vranskem. Dan smo si namreč rezervirali za “Team building”.

Povezanost in složnost ekipe je za nas zelo pomembna, prav tako dajemo velik pomen komunikaciji in prilagajanju. Slednje prepoznavanjo tudi izven našega podjetja, lani smo namreč dobili Dnevnikovo nagrado »Zlata nit«, kjer poiščejo, preučijo in nato tudi izpostavijo najboljše zaposlovalce. Merijo nivo temeljnega odnosa med podjetjem in zaposlenimi, vloge in kakovost dela posameznikov, vodenje, komuniciranje, sodelovanje, čustveno pripadnost zaposlenih …

To je tudi razlog za prvi del našega dne na vranskem. Na predavanje z naslovom »Komunikacija in medosebojni odnosi« nas je sprejel Alex Gregorič s podjetja Mars Venus. Pogovarjali smo se, kako biti motiviran za sodelovanje znotraj neke ekipe, kako doseči sodelovanje večih oseb. Pogovoru so sledile igre, ki zahtevajo sodelovanje med udeleženci.

9 oseb je šlo na oder, vsak s svojim listom na katerem je bila črka, ostali smo jih morali pa preurediti, da smo s pravim zaporedjem črk dobili besedo.

Vsak smo svojemu sosedu v obraz povedali, kaj pri njem cenimo, s čimer smo trenirali recipročnost.

Na koncu smo še preverili, kako delujemo kot team z igranjem glasbe na inštrumente, ki se imenujejo BumWhackers (plastične cevi različnih dolžin in barv, ki spustijo zvok, ko z njim po nečem udariš). Na platnu se je vrtela animacija, ki je z različnimi barvami sporočila, kdaj mora kdo udariti. Odigrali smo pesem od Adelle – Rolling in the deep.

Tik pred kosilom nas je z obiskom presenetila še Nina Pušlar, ki nam je odpela nekaj pesmi, nato pa smo ji v zahvalo zaigrali na BumWhackerse.

Po kosilu je sledil adrenalinski del dne. Da povadimo sodobne asistenčne in varnostne sisteme na avtomobilih naših najljubših znamk, smo si pripeljali 4 vozila. Škodo Karoq, Škodo Kodiaq, Škodo Superb in Kio ProCeed. Razdelili smo se v skupine in se preizkusili v 5 okoliščinah. S Karoqom in Kodiaqom smo preizkusili naše in avtomobilske “offroad” zmogljivosti kot so vzpon, spust, neravna tla, globoke jame in velik stranski naklon. Proceed in Superb sta bila poskusna zajčka pri testu samodejnega zaviranja v sili, aktivnega prilagodljivega tempomata, samodejnega prepoznavanja prometnih znakov in sistem za preprečevanje nenamerne zapustitve voznega pasu. Tretja točka je bila naša odzivnost in občutek za reševanje zanašanja vozila, kjer je tekoča steza premaknila avtomobilska zadnja kolesa na stran, mi pa smo morali avto obvladati in zaobiti vodne fontane. Za test driftanja so nam posodili namenski Toyoti Yaris, ki sta imeli na zadnjih kolesih nameščene gladke plastične bobne, da avto v zadku ni imel dosti oprijema, tako je bilo možno z njima driftati pri zelo nizkih hitrostih (zelo težka naloga). Vsaka skupina se je preizkusila še v sobi pobega s tematiko avtomobilizma.

Konec ni pravi, če ga ne zaključimo z večerjo. Na srečo je v bližini AMZS centra tudi izvrstna restavracija Grof. Lahko bi rekli, da smo preživeli popoln dan, ki nas je kot ekipo še bolj povezal!

Podobne objave