Živele izkušnje!
Korejci se učijo, in to zelo hitro. To je že splošno znano in to potrjuje tudi nova generacija ceeda, ki je v primerjavi s predhodnikom ponovno močno napredoval in pokazal, da je povsem na ravni modelov s precej daljšo zgodovino in tradicijo. Pri testu karavana z bencinskim trivaljnikom v kombinaciji z ročnim menjalnikom (AF236) smo ugotovili, da lahko zadovolji potrebe večine povprečnih uporabnikov. Je namreč dovolj prostoren in v večini primerov tudi dovolj zmogljiv. Le pri porabi goriva,
ki je na testu znašala 7,8 litra na 100 kilometrov, ne blesti. Za to je tu model z 1,6-litrskim dizelskim strojem.
Močnejša različica s 100 kilovati (136 KM) ponuja celo nekaj presežkov. Obenem se odlično razume s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom DCT, ki prestavlja hitro, logično in skoraj neopazno. Zato je takšen ceed, poskočen in uglajen ter obenem ponuja udobje samodejnega menjalnika.
Na testu je v povprečju zahteval 5,9 litra na sto kilometrov oziroma skoraj dva litra manj kot brat z litrskim mlinčkom v nosu. Toda zanj je treba odšteti 2.800 evrov več, kar pomeni, da se nakup (če upoštevamo le trenutne cene goriva) izplača šele po 100 tisoč prevoženih kilometrih. A to so le številke, ki ne upoštevajo udobja in zmogljivosti, ki so na strani dizla. Za udobje, ki ga prinaša dvosklopčni menjalnik, je treba odšteti 1.200 evrov. Mi ga vsekakor priporočamo, saj je vožnja z njim
resnično prijetna.
Ni kaj, Korejci si hitro nabirajo izkušnje in jih znajo tudi s pridom uporabiti. Karavanski ceed z bogato opremo EX fresh, ki z akcijskim popustom (2.600 €) in popustom v primeru financiranja (3.700 €) stane okoli 22 tisočakov, je namreč model, ki ga v tem razredu ne gre spregledati.