Škoda v prvi polovici leta 2016 dosegla nov prodajni rekord
Škoda je v prvi polovici leta nadaljevala s trendom rasti. Od januarja do junija se je obseg prodaje končnim kupcem povečal za 4,6 % na 569.400 vozil (prva polovica leta 2015: 544.300 vozil). Škoda je tako zabeležila nov prodajni rekord za prvo polovico leta. Junija je češki avtomobilski proizvajalec prodal 98.800 vozil (+4,4 % v primerjavi z junijem 2015). K rekordnemu rezultatu so pripomogli pozitiven razvoj na Kitajskem in v Evropi, ki sodita med Škodine ključe trge, okrepitev prodaje v
Rusiji ter občutna rast prodaje pri modelskih serijah Fabia, Superb
in Yeti.
“Prvo polletje je bilo za Škodo zelo uspešno in znamka nadaljuje s stabilnim trendom rasti,” je povedal Werner Eichhorn, Škodin direktor za prodajo in marketing. “Prodajni rekord je rezultat privlačne modelske palete in odličnega dela ekipe. Dobra prodaja v prvih šestih mesecih nam vliva samozavest tudi za drugo polovico leta,” je še dodal Eichhorn.
V Zahodni Evropi je Škoda zabeležila rast tako junija kot tudi v celotnem prvem polletju. V primerjavi z istim mesecem lanskega leta se je prodaja povečala za 5,3 %
na 45.000 vozil (junij 2015: 42.700 vozil). Od januarja do junija je znamka izboljšala prodajo za 7,5 % na 242.500 vozil. V Nemčiji je obseg prodaje v tem obdobju zrasel
za 6,9 % na 86.500 vozil. Dvomestno rast je češki avtomobilski proizvajalec junija zabeležil na Nizozemskem (1.600 vozil; +37,3 %), v Franciji (2.600 vozil; +21,2 %),
Veliki Britaniji (8.500 vozil; +17,8 %), Italiji (2.000 vozil; +27,2 %) in Španiji, kjer se je prodaja povečala za 31 % na 2.400 vozil.
Občutna rast prodaje je bila dosežena tudi v Srednji Evropi. Junija se je prodaja izboljšala za 13 % na 17.200 vozil (junij 2015: 15.300 vozil). V prvem polletju je Škoda prodala 96.300 vozil in dosegla 8,3-odstotno rast. Na domačem češkem trgu se je junija prodaja povečala za 7 % na 8.200 vozil in v prvem polletju za 7,9 % na 46.200 vozil. Na Hrvaškem (500 vozil; +18,4 %), Poljskem (5.200 vozil; +21,7 %) in Madžarskem
(1.000 vozil; +30,7 %) je bila dosežena dvomestna rast prodaje.
V Vzhodni Evropi brez Rusije je Škoda junija s 3.300 prodanimi vozili za 12,8 % presegla lanski nivo (junij 2015: 2.900 vozil). Češki proizvajalec je kljub težki
situaciji na navedenih trgih zabeležil rast tudi v celotni prvi polovici leta (17.000 vozil; +6,5 %) in je s tem obenem izboljšal svoj tržni delež za 14,6 %, tj. na 8,5 %. V Rusiji se je junija v primerjavi z istim mesecem lanskega leta prodaja Škodinih vozil povečala za 8,9 % na 4.800 vozil (junij 2015: 4.400 vozil). Od januarja do junija je Škoda prodala 26.900 vozil (prva polovica leta 2015: 28.000 vozil) in je s tem občutno povečala svoj tržni delež: za 12,8 %, tj. na 4,3 %. Obseg prodaje
se je povečal tudi v baltskih državah (500 vozil; +3,7 %), v Bosni (100 vozil; +96,9 %), Bolgariji (300 vozil; +3,3 %), Romuniji (1.000 vozil; +32,8 %) in Ukrajini (300 vozil; +202,7 %).
Na Kitajskem, največjem svetovnem trgu, je Škoda prav tako presegla nivo lanskega leta. Junija se je prodaja izboljšala za 11,8 % (22.400 vozil), s 5,4-odstotno rastjo (145.800 vozil) pa je pozitivna tudi polletna bilanca. Rast prodaje je Škoda poleg tega zabeležila v Novi Zelandiji (100 vozil; +12,8 %) in Tajvanu (400 vozil; +46,2 %).
Prodaja vozil znamke Škoda v juniju 2016 (število vozil, zaokroženo, po modelih; +/– v odstotkih v primerjavi z istim mesecem lanskega leta): Škoda Citigo (prodaja samo v Evropi: 4.000; –8,7 %)
Škoda Fabia (19.600; +3,0 %)
Škoda Rapid (17.700; +6,2 %)
Škoda Octavia (36.000; –5,4 %)
Škoda Superb (12.600; +108,2 %)
Škoda Yeti (8.900; –0,4 %)
Prodaja vozil znamke Škoda v prvi polovici leta 2016 (število vozil, zaokroženo, po modelih; +/– v odstotkih v primerjavi z istim obdobjem lanskega leta):
Škoda Citigo (prodaja samo v Evropi: 20.000; –3,2 %) Škoda Fabia (104.700; +14,0 %)
Škoda Rapid (102.600; –5,1 %)
Škoda Octavia (219.500; –1,9 %)
Škoda Superb (70.100; +81,1 %)
Škoda Yeti (52.400; +11,7 %)