Škoda testira par električnih vlačilcev
Iz Češke prihaja novica o nadaljnjem prizadevanju znamke Škoda glede izničevanja škodljivih CO2 emisij, ki nastajajo ob proizvodnji novih avtomobilov. Posledično so Čehi danes pričeli testirati par električnih vlačilcev nemške znamke FRAMO.
Oba striktno električno gnana vlačilca znamke FRAMO, ki sta zasnovana na osnovi konvencionalno gnanega modela znamke IVECO, bodo Čehi uporabili samo za interne prevoze tovora na območju matične tovarne (Mladá Boleslav) znamke Škoda. Če bodo testiranja obeh takšnih tovornih vozil uspešna, si bodo Čehi omislili še več takšnih vozil, ker naj bi z zamenjavo obstoječih dizelsko gnanih tovornjakov na območju tovarne vsako leto preprečili nastanek približno 60 ton škodljivih CO2 emisij.
Manj koristnih informacij glede tega so nanizali pri znamki FRAMO, ker lahko o dejanski pogonski moči obeh zeleno obarvanih Škodinih vlačilcev samo ugibamo. Vemo samo to, da je avtonomija takšnega vlačilca zelo skromna, ker bo z enim samim polnjenjem vgrajenih akumulatorjev prevozil približno 80 kilometrov. Razlog za takšen skromen doseg, ki kaže na trenutno splošno neuporabnost takšnega tovornjaka ob prevozih na daljše razdalje, pa razkrije podatek o povprečni ‘žeji’ izdelka znamke FRAMO,
ker si bo takšen tovornjak na vsakih 100 prevoženih kilometrov postregel s približno 200 kWh električne energije (približno desetkrat več kot običajen osebni električni avtomobil …).
Prav tako je v skrivnost zavita tudi uporabna nosilnost takšnega tovornjaka, vemo pa to, da bodo vgrajeni akumulatorji napolnjeni v približno 4,5 ure …