Škoda je v tovarni Kvasiny izdelala dvomilijonti avto
Škoda je v tovarni Kvasiny izdelala dvomilijonti avto. Ob jubileju je s proizvodnega traku zapeljal Škoda Kodiaq v mesečno beli barvi. Za prvi veliki Škodin SUV je znamka močno povečala kapacitete tovarne v vzhodnem delu Češke in je do konca preteklega leta dodatno zaposlila 2.600 ljudi. V prihodnjih letih bo Škoda dodatno modernizirala in razširila proizvodno infrastrukturo.
“Kvasiny je najsodobnejša tovarna z dolgo tradicijo in izvrstno ekipo. Kot pomemben steber Škodine proizvodne organizacije ima tovarna Kvasiny osrednjo vlogo v “Strategiji 2025″, ki ji sledi Škoda,” je povedal direktor proizvodnje pri Škodi Michael Oeljeklaus.
“V prihodnjih letih se bo obseg proizvodnje v tej tovarni dodatno povečal. V ta namen bomo intenzivno vlagali in Kvasiny se bo med drugim razvil v kompetenčni center za proizvodnjo SUV vozil. Z začetkom proizvodnje modela Škoda Kodiaq smo v okviru tega pred kratkim dosegli pomemben mejnik,” je še dodal Oeljeklaus.
Tovarna Kvasiny ima več kot 80-letno tradicijo in sodi med najpomembnejše delodajalce v regiji Hradec Králové. Avtomobile so tu izdelovali že v začetku 30. let, med drugim model JAWA 700. Prvi Škodin model, ki so ga izdelali v Kvasinyju, je bila Škoda Superb (1947). V naslednjih letih je v tovarni potekala proizvodnja modelov Felicia (med 1958 in 1964), 110 R Coupé (med 1970 in 1980), Škoda / VW Caddy pickup (med 1995 in 2001), Superb, Roomster in Yeti.
Škodina tovarna v vzhodnem delu Češke je trenutno v fazi največje modernizacije in širitve v vsej svoji zgodovini. V sklopu velike ofenzive športnih terencev, ki se je začela s Škodo Kodiaqom, bo proizvajalec v tovarno vložil približno sedem milijard čeških kron. V naslednjih letih se bodo tako proizvodne kapacitete povečale na do 280.000 vozil letno. Do konca leta 2016 je Škoda dodatno zaposlila 2.600 ljudi, nova delovna mesta pa bo ustvarila tudi v letošnjem letu. Podjetje tako sodi med
največje industrijske delodajalce v regiji.
Avtomobilska proizvodnja v Kvasinyju – pomembni mejniki
1934: Postavitev karosernice za znamko JAWA.
1947: Začetek proizvodnje modela Škoda Superb.
1959: V Kvasinyju se začne proizvodnja kabrioleta Škoda Felicia.
1970: Začetek proizvodnje športnega kupeja Škoda 110 R.
1981: S proizvodnega traku zapelje Škoda Garde/Rapid.
1991: Škoda postane del koncerna Volkswagen.
2001: S proizvodnega traku v tovarni Kvasiny zapelje novi Škodin paradni konj Superb.
2006: V tovarni Kvasiny se začne proizvodnja modela Škoda Roomster.
2009: Kvasiny postane proizvodna lokacija za Škodin kompaktni SUV z imenom Yeti.
2013:
– Januar: montaža modela Škoda Roomster znova poteka v Kvasinyju.
– Julij: delovati začne obrat za soproizvodnjo toplote in električne energije. V okoljski projekt, ki je bil kmalu zatem na Češkem izbran za “okoljski projekt leta”, je bilo vloženih tri milijone evrov.
– November: s proizvodnega traku v tovarni Kvasiny zapelje 1,5-milijonti avto.
– December: v Kvasinyju izdelajo petstotisoči Škoda Superb druge generacije.
2014: September: tovarna Kvasiny praznuje 80 let.
2015:
– Marec: s proizvodnega traku zapelje tretja generacija Škode Superba. Preden se je v Kvasinyju začela proizvodnja paradnega konja znamke, je Škoda obširno investirala v nove proizvodne tehnologije, montažo in logistične površine. Zgolj za novo karosernico je bilo namenjenih okoli 62,3 milijona čeških kron.
– Oktober: v Kvasinyju izdelajo petstotisoči Škoda Yeti.
2016: Oktober: v Kvasinyju začnejo izdelovati prvi veliki SUV znamke z imenom Škoda Kodiaq.
Opis fotografije: ob jubileju je v tovarni češke avtomobilske znamke s proizvodnega traku zapeljal Škoda Kodiaq v mesečno beli barvi. Leta 1959 se
je v Kvasinyju začela proizvodnja kabrioleta Škoda Felicia.