Multifunkcionalna spremljevalca za vsak dan
Škoda z uvedbo Octavie RS in karavana v terenski preobleki, Octavie Scout, zaokroža menjavo generacij pri svoji prodajni uspešnici. Novi top različici iz družine Octavia v četrti generaciji ponujata še večjo varnost, nove asistenčne sisteme, več udobja in sodobne rešitve za povezljivost. Kar zadeva pogon, pa Škoda pri novi Octavii ponuja najpestrejšo paleto motorjev v dosedanji zgodovini te modelske serije.
Christian Strube, direktor tehničnega razvoja pri Škodi, je povedal: “Škoda Octavia RS in Octavia Scout zaokrožata najnovejšo generacijo našega prodajno zelo uspešnega modela. Vesel sem, da pri športnosti in aktivnem življenjskem slogu nadaljujemo uspešno tradicijo modelov RS in Scout. Naša družina Octavia še nikoli prej ni bila tako raznolika, digitalizirana in trajnostna. Naš legendarni model ponujamo kot 5-vratno kombilimuzino in v izvedbi Combi, s sprednjim ali štirikolesnim pogonom, z
najsodobnejšimi bencinskimi, dizelskimi in CNG‑motorji ter kot elektrificirani blagi ali priključni hibrid. Ta celoviti paket prepriča naše stranke, saj se aktualna generacija odlično prodaja.”
Modeli RS in Scout že več generacij veljajo kot top modeli na vrhu ponudbe družine Octavia. Po predstavitvi Škode Octavie RS iV, prvega Škodinega modela RS s priključnohibridnim pogonom, torej zdaj prihajata še različici z najzmogljivejšimi dizelskimi in bencinskimi motorji te modelske serije. Octavia RS je tako prvič na voljo s tremi različnimi vrstami pogona. Motor 2.0 TDI generacije EVO zdaj razvije 147 kW (200 KM) in je na voljo v kombinaciji s sprednjim ali štirikolesnim pogonom. Novi
bencinski motor 2.0 TSI generacije EVO razvije moč 180 kW (245 KM), ki se na cesto prenaša prek sprednjih koles. Za novo Octavio Scout je na voljo pet dizelskih in bencinskih motorjev, poleg njih pa še bencinski 1.5 TSI z blago hibridno tehnologijo. Karavan z robustno opremljeno karoserijo in terensko preobleko je prvič na voljo bodisi s štirikolesnim ali s sprednjim pogonom.
Octavia RS in Octavia Scout se ponašata z vsemi izboljšavami, ki jih je prinesla aktualna generacija Octavie; izpostaviti velja še večjo prostornost, še več udobja, večjo aktivno in pasivno varnost ter sodobne rešitve za povezljivost. Ponudba pogonov za prodajno uspešni model, ki ga pri Škodi ponujajo v kombilimuzinski izvedbi ali kot karavan z oznako Combi (izjema je Octavia Scout, ki je na voljo samo kot karavan), je tako široka kot še nikoli do zdaj. Poleg učinkovitih dizelskih in
bencinskih motorjev in modela Octavia G-TEC, ki ga poganja okolju prijazni zemeljski plin (CNG), so prvič v ponudbi tudi elektrificirani pogoni. Priključnohibridni sistem v Octavii iV zagotavlja sistemsko moč 150 kW (204 KM), v Octavii RS iV pa kar 180 kW (245 KM). Octavia e-TEC je kot prvi Škodin model z blago hibridno tehnologijo opremljena z 48-voltnim jermenskim zagonskim alternatorjem in 48-voltno litij-ionsko baterijo. Za ta model sta na voljo dva motorja: z
81 kW (110 KM) in s 110 kW (150 KM).
Octavia RS se lahko pohvali z izvrstno aerodinamičnostjo; količnik zračnega upora znaša le 0,25. Emisije CO2 so zaradi tega nižje, poraba pa manjša. Mnogi karoserijski deli so bili optimizirani z vidika aerodinamike, na primer navpični usmerniki zraka (zračne zavesice) na spodnjem podaljšku sprednjega odbijača, aerozaslonke, difuzor na spodnjem podaljšku zadnjega odbijača in zadnji RS usmernik zraka pri kombilimuzini. K boljši aerodinamičnosti prispevajo tudi aerodinamično optimizirana
aluminijasta platišča.