Sorento s petimi zvezdicami po Euro NCAP
Novi Kia Sorento je prejel maksimalnih 5 zvezdic za varnost pri trkih po Euro NCAP. Zahvaljujoč močnejši karoseriji in širokemu naboru pasivne in aktivne varnostne opreme se je Kiin novi veliki SUV odlično odrezal na vseh štirih področjih testiranj (90% od vseh možnih točk za varnost odraslih potnikov, 83% za varnost otrok, 67% varnost pešcev in 71% za varnostne pripomočke).
Sorento je bil še posebej pohvaljen zaradi potniškega dela, ki ostaja stabilen tudi v primeru trka, potnikom različnih velikosti pa nudi dobro zaščito ne glede na to kje v vozilu sedijo. Vsi potniki – vključno s tistimi, ki sedijo v tretji sedežni vrsti – so tudi varni pred poškodbami vratu pri naletu od zadaj, medtem ko je pri trku s pešci slednjim v pomoč Sorentov aktivno upogljivi motorni pokrov.
Pasivna varnost izboljšana zahvaljujoč občutno močnejši karoseriji
Ogrodje novega Sorenta je zahvaljujoč večji uporabi zelo trdnega jekla občutno močnejše. Stari Sorento je bil narejen iz 24,4% zelo trdnega jekla (UHTS), medtem ko se pri novem Sorentu lahko pohvalijo s kar 52,7-odstotno uporabo tovrstnega jekla, kar pripomore k večji trdnosti vozila v primeru trka in tudi povečuje torzijsko trdnost za 14 odstotkov. Pri novem Sorentu je uporaba vroče žigosanega jekla dvakrat večja kot pri predhodniku, s 4,1% na 10,1%, kar precej okrepi A in B stebrička.
Visokotehnološki aktivni varnostni pripomočki
Novi Sorento je prejel najvišjo oceno tudi v kategoriji varnostno-asistenčnih pripomočkov. Novi model je serijsko opremljen s pomožnim stabilnostnim sistemom VSM, ki bedi nad delovanjem stabilnostnega sistema ESC in električnega servo volana, zagotavlja stabilnost vozila pri istočasnem zaviranju in vožnji v ovinek, še posebej na podlagah s slabim oprijemom. Oba sistema se sprožata, ko senzorji zaznajo premikanje iz zadane smeri, kar pomaga, da ima voznik vozilo še naprej pod nadzorom.
Kupci bodo lahko izbirali med številnimi tehnologijami s področja aktivne varnosti, kot npr.: prilagodljivi pametni tempomat ASCC (Adaptive Smart Cruise Control); sistem za opozarjanje pri menjavi pasu LDWS, ki voznika z zvočnim signalom opozarja pri menjavi voznega pasu brez vključenih smerokazov; zaznava mrtvega kota BSD, z vizualnim opozorilom v stranskem ogledalu, ko se neko drugo vozilo nahaja v mrtvem kotu; RCTA (Rear Cross-Traffic Alert), ki pri parkiranju voznika opozarja na zadaj
vozeča vozila; ter SLIF (Speed Limit Information Function), ki na zaslonu armaturne plošče prikazuje hitrostne omejitve, ki jih na cestno-prometnih znakih zaznavajo kamere.
Novi Kia Sorento bo naprodaj po vsej Evropi v prvi polovici naslednjega leta.