Prenovljeni KIA Ceed
Ceed je z 28 -odstotnim deležem na Kiinem evropskem trgu nedvomno eden najpomembnejših modelov podjetja. Bori se v izjemno zahtevnem segmentu C, kjer kraljujejo nemške različice. Da bi ohranili svežino in konkurenčnost svojega kompaktnega avtomobila, so Južnokorejci dodali Ceedu nekaj svežine na področju oblikovanja in tehnoloških posodobitev.
Najbolj očitna med posodobitvami je prenovljena sprednja maska z izrazitimi kovinskimi poudarki in zaprto zasnovo na priključno hibridni različici. Maska je obkrožena so z novimi žarometi, ki ima po novem postavitev treh koničastih svetlobnih elementov za razliko od predhodnikovih štirih.
Tako na osnovni, GT-Line in najvišji GT opremi se bo vaš Ceed ponašal s prenovljenimi zadnjimi lučmi z najmanj 48 elementi v obliki satja, prekritih s prekajenim steklom.
Kiina oblikovalska ekipa je naredila tudi nekaj prilagoditev na odbijačih, še posebej pri sprednjem, kjer je ob strani sijaj črna obloga, ki služi kot vizualna razširitev umetnih dovodov zraka. Spremembe zaokrožujejo nova 17- in 18-palčna alu platišča skupaj s štirimi novimi barvami karoserije: Experience Green, Yucca Steel Grey, Machined Bronze in Lemon Splash.
Spremembe so manj očitne v notranjosti, kjer boste našli enak 12,3-palčn zaslon digitalno instrumentne plošče, in 10,25-palčni zaslon na dotik sredi armaturne plošče. Na voljo bo pet možnosti oblazinjenja-od tega tri že poznane s prejšnjega modela ter na novo oblikovanim gumbom za prestavljanje za različici GT-Line in GT.
Kar zadeva tehnologijo, prenovljeni Ceed dobi brezžični povezavi za pametne naprave Apple CarPlay in Android Auto, ki ga dopolnjujejo USB vhodi za polnjenje v sredinski konzoli za potnike zadaj. Na voljo sta ogrevana sprednja in zadnja sedeža, dvopodročna samodejna klimatska naprava in zvočni sistem JBL z osmimi zvočniki. Nadgradili so tudi varnostne in asistenčne tehnologije. Sitem za nadzorovanje mrtvega kota je zamenjal sistem aktivnega izogibanja, ki ne le opozori voznika na nevarnost ampak tudi aktivno upravlja z vozilom, da se izogne trku. Sistem za opozarjanje ob zmanjšani zbranosti voznika zdaj tudi vizualno opozarja na premik vozila pred vami, kot na primer, če se vozilo pred vami na semaforju premakne naprej. Boljša kamera za vzvratno vožnjo vam je zdaj tudi v pomoč pri priključevanju prikolice.
Razširili so tudi ponudbo pogonskih agregatov, med drugim tudi opcijo priključnega hibrida z močjo od 100 do 204 konjskih moči. Za ostale pogone bodo stranke lahko izbirale med turbo bencinskimi različicami (1.0 T-GDI in 1.5 T-GDI) ter 1.6 CRDI turbodizelskim motorjem.
Novi 1,5-litrski turbobencinski motor s 160 konjskimi močmi bo nadomestil zdajšnji 1,4-litrski T-GDI motor in bo spojen na 7-stopenjski dvosklopčni samodejni menjalnik ali 6-stopenjski ročni menjalnik. Obenem bo na voljo tudi kot blagi hibrid.
Dizelska različica bo tudi na voljo kot blagi hibrid in bo proizvajala 136 konjskih moči. Na voljo bo s 7-stopenjskim dvosklopčnim samodejnim ali inteligentnim ročnim menjalnikom.
Priključno-hibridne različice poganja 1,6-litrski bencinski motor s 141 konjskimi močmi pri katerem za prenos moči skrbi 6-stopenjski samodejni menjalnik. Za električni pogon skrbi baterija s kapaciteto 8,9 kWh, kar zadošča za do 57 kilometrov brezemisijske vožnje.
GT različico poganja 1,6-litrski turbobencinski motor s 7-stopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom in 204 konjskih moči.