Pet zvezdic na testih Euro NCAP

Popolnoma električni križanec Kia EV6 je prejel najvišjo oceno na najnovejših preizkusnih trkih <a href=”https://www.euroncap.com/en/results/kia/ev6/45871″>Euro NCAP</a>, neodvisne evropske organizacije za izvajanje preizkusnih trkov. EV6 je osvojil maksimalnih pet zvezdic, kar dodatno dokazuje impresivne varnostne lastnosti vozila.

90 % vseh možnih točk za zaščito odraslih in 86 % za zaščito otrok
EV6 je osvojil 90 % vseh točk pri ocenjevanju zaščite odraslih potnikov, 86 % pri ocenjevanju zaščite otrok, 64 % pri ocenjevanju ranljivih udeležencev v cestnem prometu, vključno s pešci, ter 87 % v kategoriji »varnostne pomoči«, ki ocenjuje vozilo na podlagi razpoložljivosti najsodobnejših tehnologij za preprečevanje nesreč.

Pri Euro NCAP so pohvalili potniški prostor EV6, ker je ostal stabilen pri preizkusu čelnega trka in zagotavlja dobro zaščito kolen in stegnenic vseh potnikov. Preizkusi prednjih sedežev in vzglavnikov so pokazali dobro zaščito pred poškodbami vratu v primeru trčenja od zadaj. Pri preizkusu bočne ovire in pri strožjem preizkusu trka v steber je EV6 dosegel največ točk, ker zagotavlja učinkovito zaščito vseh kritičnih delov telesa voznika in potnikov. EV6 se je dobro izkazal tudi pri testih
zaščite otrok, saj je vozilo zaščitilo vse kritične dele telesa lutk, ki predstavljajo šestletne in desetletne potnike. Pri testiranju varnostnih asistenčnih tehnologij EV6 je Euro NCAP poudaril učinkovitost sistema samodejnega zaviranja v sili (AEB), ki se je dobro odzval na druga vozila in se izognil udarcem v večini testnih scenarijev. Druge varnostne funkcije, ki jih je izpostavil Euro NCAP, so bili večstopenjski sistem zaviranja (MCB), ki samodejno zavira po trku, da se izogne
sekundarnim trkom, in sistem eCall, ki samodejno opozori reševalne službe v primeru nesreče.

Zelo trdna električna globalna modularna platforma in izjemna vzvojna togost EV6
K maksimalni varnostni oceni EV6 sta prispevala tudi visoko trdna električna globalna modularna platforma (E-GMP) in toga struktura karoserije. Varnost potniškega prostora je bila izboljšana z uporabo jekla z izjemno visoko trdnostjo, ki predstavlja 63,6 % strukture karoserije EV6, medtem ko je obsežno vroče žigosanje med proizvodnim procesom omogočilo impresivno vzvojno togost 48,5. EV6 ima skupno sedem naprednih zračnih blazin, vključno s sredinsko stransko zračno blazino, ki pomaga pred
trkom zaščititi voznikovo in sovoznikovo glavo. Vse različice EV6 so serijsko opremljene s Kiinim pomožnim stabilnostnim sistemom (VSM) in elektronskim stabilnostnim sistemom (ESC), ki voznikom pomagata ohraniti nadzor pri zaviranju in zavijanju.

Podobne objave