Marca najbolje prodajani model med fizičnimi kupci v Sloveniji
Uspešna prodajna zgodba Kiinega majhnega križanca se nadaljuje. Stonic je marca letos s skupno 130 prvič registriranimi primerki postal najbolje prodajani model med fizičnimi kupci v Sloveniji, ki je za sabo pustil najbližja zasledovalca Renault Capturja (122 vozil) in Peugeot 2008 (120 vozil). O čedalje večji priljubljenosti Stonica pri kupcih največ povedo prodajne številke, saj je bilo v prvih treh mesecih letošnjega leta prodanih kar 249 primerkov, kar je 76 odstotkov bolje kot v enakem
obdobju lani (I-III 2020: 138 prodanih Stonicov).
Poleg Stonica med 10 najbolje prodajanimi v marcu tudi Sportage
V marcu je izrazito izstopal še en Kiin model, SUV Sportage, ki ga je v Sloveniji prvič registriralo 87 fizičnih oseb (marca lani le 19), kar ga uvršča na 10. mesto med najbolje prodajanimi modeli med fizičnimi kupci. Kia Sportage je bil med fizičnimi kupci tudi najbolje prodajani model v svojem razredu. Tudi za Sportagem je zelo pozitivno prvo četrtletje, saj je v primerjavi z lani prodajni rezultat izboljšal kar za polovico (I-III 2021: 138 vozil, I-III 2020: 92).
Kia v prvih treh mesecih 11 odstotkov bolje kot lani
Kia je marca v Sloveniji skupno prodala 349 vozil, kar je precej več kot v lanskem marcu (103), ki ga je zaznamoval začetek pandemije. O izjemnih rezultatih Kie v prvih treh mesecih letos priča podatek, da je bilo v mesecu in pol, ko so bili odprti saloni, prvič registriranih 641 vozil, kar je 11,48 % bolje kot v enakem obdobju lani (I-III 2020: 575 vozil).
Kia kupcem ponuja veliko
Kiini aduti pri kupcih v Sloveniji so med drugim moderen in večkrat nagrajen dizajn modelov v najbolj priljubljenih avtomobilskih razredih (majhni in srednje veliki križanci ter SUV vozila), varnostno in udobnostno bogata serijska oprema, velik nabor dodatne opreme, vrhunska kakovost, podprta s 7-letno tovarniško garancijo (velja za celotno vozilo) ter visoka vrednost, ki jo modeli Kia za zmeren denar nudijo strankam.