KIA objavila podatke o uspešni februarski globalni prodaji
Globalna prodaja korporacije Kia je v letošnjem februarju skupno znašala 221.152 vozil, kar je 4,7 odstotka bolje kot februarja lani. V mesecu februarju se je Kia zelo izkazala predvsem z novimi modeli, kot sta elektrificirani Niro (HEV, PHEV in električni) in enoprostorec Carens, ki je strateško usmerjen na indijski trg. Uspehu je botrovalo tudi postopno izboljšanje razmer v Kiini oskrbovalni verigi.
V Južni Koreji prodanih 39.560 vozil Kia – 5,3 % bolje kot februarja lani
Kia je v Južni Koreji v letošnjem februarju prodala 39.560 vozil, kar je 5,3 odstotka več kot februarja 2021. Na domačem trgu so bili za uspešno prodajo najbolj zaslužni modeli SUV. Veliki SUV Sorento se je prodal v 4.776 primerkih, med kupci pa je bil priljubljen tudi Sportage s 3.781 prodanimi vozili.
Prodaja izven Južne Koreje: 181.592 vozil, 4,5 % bolje kot februarja lani
Prodaja izven Koreje se je s skupno prodanimi 181.592 vozili v primerjavi z februarjem lani povečala za 4,5 odstotka. Na trgih izven Koreje sta bila prodajno najbolj prepričljiva Sportage (20.987 prodanih primerkov) in Seltos (20.877 primerkov). Njunim številkam se je najbolj približala limuzina Rio (pri nas je naprodaj v kombilimuzinski različici), ki je našla 18.427 novih kupcev. V prihodnje bo Kia še naprej prilagajala svojo proizvodnjo v skladu s stanjem zalog in poskušala zmanjšati
motnje v proizvodnji.
Kia z novimi modeli (električni EV6, Niro, Sportage) ustvarja prodajni zagon
Podjetje Kia se bo osredotočilo tudi na ustvarjanje pozitivnega prodajnega zagona in povečanje dobičkonosnosti z novimi modeli, kot sta popolnoma nova električna Niro in EV6. Kia EV6, prvi namenski popolnoma električni model podjetja, je pred kratkim osvojil naslov Evropski avto leta 2022. S tem je Kia postala prva korejska znamka, ki je prejela to prestižno priznanje, ki najbolje dokazuje zelo uspešen prehod podjetja iz klasičnega avtomobilista v ponudnika trajnostnih rešitev mobilnosti.