Kia letos boljša za 11 točk
Kia je že drugo leto zapored najboljša znamka po zadovoljstvu kupcev glede na rezultate študije IQS (Initial Quality Study) podjetja J.D. Power za leto 2017, ki raziskuje zadovoljstvo kupcev 90 dni po nakupu. Kiino izboljšanje kakovosti je najboljši rezultat kateregakoli avtomobilskega proizvajalca v zadnjih 20 letih študije.
Modeli Soul, Forte, Cadenza, Niro in Sorento v vrhu svojih kategorij
Kiino skupno prvo mesto je rezultat zmagoslavja v kar petih avtomobilskih razredih, kar je največ med vsemi znamkami. Kompaktni križanec Soul, hibridni križanec Niro, veliki športni terenec Sorento, kompaktna limuzina Forte in velika limuzina Cadenza so vsi zmagovalci v svojih razredih. Soul je pobral IQS nagrado že tretje leto zapored, medtem ko sta Kiina najnovejša modela – Cadenza in Niro – navdušila lastnike že v prvem letu prodaje. Cadenza je v študiji prejela največ točk med vsemi
modeli vseh znamk in dosega najnižje število povprečnih okvar med vsemi modeli v raziskavi.
Prav vseh 7 Kiinih modelov – poleg zgoraj omenjenih petih zmagovalcev še modela Optima in Sportage –, ki so sodelovali v študiji, je doseglo prvo ali drugo mesto v svojih kategorijah, z manj težavami od konkurenčnih vozil. Najnovejši dosežek je še povečal Kiino bero nagrad in priznanj. Ostale nagrade, ki ocenjujejo kakovost, med drugim vključujejo doseženo prvo mesto za Kia Sportage v lanskoletni evropski raziskavi podjetja J.D. Power o zanesljivosti vozil, kar kaže na dolgoročno zanesljivost
vozil Kia.
Michael Sprague, izvršni direktor Kia Motors America, pravi: “Kia je premagala celotno konkurenco v lanskoletni študiji J.D. Power IQS in mnogi so se spraševali, če lahko ta dosežek ponovimo in ohranimo najvišji položaj. Danes lahko rečemo jasno in glasno – Kia je najboljša že drugo leto zapored, z največ zmagovalci v posameznih kategorijah med vsemi znamkami. Naša najvišja uvrstitev še enkrat potrjuje Kiin status najboljšega avtomobilskega proizvajalca ter odraža vrhunsko izdelavo in
najvišje standarde, ki jih uresničujemo pri vsakem izdelanem vozilu.”
Ob objavi izsledkov študije je Dave Sargent, podpredsednik J.D. Powerja, povedal: “To je nedvomno najboljša kakovost, ki jo je svet kdaj videl. Avtomobilska industrija se je zagnala naprej in resnično izboljšuje kakovost vozil.”
Letno poročilo analizira odzive 77.415 lastnikov 243 modelov vozil v 26 avtomobilskih razredih. Vozila so ocenjevali na osnovi njihovih voznih lastnosti, motornih in prestavnih zmogljivosti ter širokega nabora težav, povezanih s kakovostjo, ki so jih prijavili lastniki novih vozil v prvih 90 dneh lastništva.
7-letna tovarniška garancija
Kia svojo vrhunsko kakovost potrjuje tudi s 7-letno tovarniško garancijo (do 150.000 kilometrov, prva tri leta brez omejitve števila prevoženih kilometrov), ki velja za celotno vozilo.