Kanarček v kletki
Prvi test stonica ste pred kratkim lahko prebrali, takrat v izvedbi z 1,4-litrskim bencinskim motorjem, tokrat pa smo se spoznavali z vstopno različico, ki jo poganja 1,25-litrski bencinski štirivaljnik, brez pomoči prisilnega polnjena in z le petstopenjskim ročnim menjalnikom.
Najprej k pozitivnemu. Z motorčkom, ki zmore 62 kilovatov (84 KM), je stonic pri mestnih hitrostih presenetljivo poskočen. Odzivnost stopalke za plin je odlična, kratka prestavna razmerja menjalnika pa so po meri tistih, ki v mestnem vrvežu radi poiščejo najhitrejšo pot. Stvari so se obrnile takoj, ko smo se z njim zapeljali na avtocesto, saj je pri hitrosti 30 km/h merilnik vrtljajev krepko presegel številko 4.000. Hrup ob tem ni ravno nevzdržen, iz Goričkega v Piran pa se z njim prav gotovo
ni prijetno peljati. Tudi pri porabi se je uporaba v različnih pogojih maščevala, saj je na 100 kilometrov zahteval dobrega pol litra več kot 1,4-litrska različica.
Prav nič ne bi škodilo, če bi mu namenili litrski turbobencinski motor, ki ga sicer imajo pri hiši.
Pri vsem drugem bi težko našli kakšno zamero, saj je, glede na njegovo velikost, prostora v kabini dovolj tudi za štiri odrasle potnike. Izdelava je zelo solidna, počutje v kabini pa prijetno, zlasti če gre za različico EX motion z vrha ponudbe. Ta ponuja pametni ključ, navigacijski sistem, tempomat, ogrevane sedeže, samodejno klimatsko napravo in cel kup varnostnih pripomočkov. Prav bi bilo, da bi bil kateri izmed teh na voljo tudi pri nižjih paketih opreme, a jih je možno izbrati z
doplačilnega seznama.
Če se tak stonic zaradi motorja zdi kot v kletki ujet kanarček, ki se v širnem svetu ne bi najbolje znašel, to nesrečno izbiro še dodatno poudari zasoljena izbira najboljšega paketa opreme. Naša izbira bi bil motorno sposobnejši bogato opremljen model ali cenovno najugodnejša osnovna motorska in opremska izvedba.