Avtomobilski paradni konj svetovnega prvenstva v hokeju na ledu IIHF
Mladá Boleslav/Praga (Češka), april 2015 – Že 23. leto zapored Škoda sponzorira svetovno prvenstvo v hokeju na ledu IIHF. Vloga glavnega sponzorja je letos še posebej pomembna: SP IIHF se tokrat odvija na Češkem, na Škodinem domačem terenu. Poleg tega bodo v okviru prvenstva že nekaj tednov pred uradnim začetkom prodaje prvič dali v uporabo novi Škoda Superb, ki bo namenjen za prevoze oseb. Škoda je pretekli teden v Pragi organizacijskem komiteju SP predala v uporabo uradna vozila SP:
14 novih Škoda Superbov in 36 Škoda Octavij Combi.
Letos se bodo boji za osvojitev naslova svetovnega prvaka v hokeju na ledu odvijali od 1. do 17. maja v češkem glavnem mest Pragi (O2 arena) in v vzhodnomoravski Ostravi (ČEZ ARÉNA). Škoda je uradni glavni sponzor svetovnega prvenstva v hokeju na ledu IIHF že od leta 1992. Škodino udejstvovanje je s tem najdlje trajajoče glavno sponzorstvo v zgodovini športnih svetovnih prvenstev. Škoda z raznolikimi pristopi v času SP dosega okrog 800 milijonov televizijskih gledalcev po vsem svetu.
“Hokej na ledu je osrednji steber naše sponzorske strategije,” je dejal Werner Eichhorn, direktor prodaje in marketinga pri Škodi. “Letos je naše sodelovanje še prav posebej pomembno: prvič zato, ker se svetovno prvenstvo odvija na domačih čeških tleh, drugič pa zato, ker bomo ob tej priložnosti prvič dali v uporabo našega novega paradnega konja, novi model Škoda Superb. S tem bomo na domačem terenu pokazali prav posebne barve in izpostavili emocionalno moč naše znamke,” tako Eichhorn.
V okviru široko zastavljene podpore z vozili za prevoz oseb bo za uradne osebe na voljo 14 novih Škoda Superbov in 36 Škoda Octavij Combi. Ker se SP odvija na domačem češkem terenu, bodo vozila lakirana v barvah češke zastave – modra-bela-rdeča – prvič pa bodo tudi posebej ‘ožigosana’: nosila bodo imena čeških in čehoslovaških hokejskih legend, kot so bili na primer Jiři Holeček, Ivan Hlinka, Dominik Hašek in Jaromír Jágr. Avtomobile bodo uporabljali predvsem za prevoz oseb med obema
prizoriščema, letališči, hoteli in drugimi lokacijami.
Škoda vsako leto organizatorjem prvenstvenih dvobojev da na razpolago številna vozila. Z voznim parkom, ki ga vsako leto sestavlja od 40 do 50 vozil, je bilo v preteklih 23 letih v okviru SP prevoženih okrog šest milijonov kilometrov – in to brez ene same tehnično pogojene prekinitve vožnje. Med vsakim SP s Škodinim voznim parkom v povprečju prevozijo skoraj 25.000 kilometrov. Škoda pa svoje prisotnosti v Pragi in Ostravi ne bo razkazovala samo z avtomobili, temveč tudi na druge načine. V
dvoranah za SP bo skupno predstavljenih še 20 drugih vozil.
Poleg tega bo Škodin logotip vzbujal pozornost tudi na ledenih ploskvah in ograjah drsališč. Logotip bodo na svojih dresih in čeladah nosile tudi državne reprezentance Češke, ZDA in Slovaške. Posebna storitev za ljubitelje hokeja na ledu bo tudi letos telefonska aplikacija ‘IIHF WM App powered by ŠKODA’. Aplikacija, ki jo podpira Škoda, bo tako kot v preteklih letih vir vseh informacij o SP, brezplačno pa bo na voljo za operacijske sisteme Android, iOS, Windows Phone in BlackBerry.