Družba Kia Motors in Rafael Nadal letos obeležujeta 15 let partnerstva
Družba Kia Motors in Rafael Nadal letos obeležujeta 15 let partnerstva. Teniški superzvezdnik je Kiin ambasador za španski trg postal leta 2004, ko je bil star le 17 let in na začetku kariere, ki se je izkazala za eno od najbolj izjemnih v teniški zgodovini. Partnerstvo je bilo leta 2006 poglobljeno, ko je bil Španec imenovan za globalnega ambasadorja znamke Kia.
Kia in Nadal sta odraščala in se razvijala skupaj
Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, pravi: “V zadnjih 15 letih sta Kia in Rafa Nadal razvila zmagovalno partnerstvo, ki sloni na strasti, garanju in je preseglo vsa pričakovanja. Rafa je odigral pomembno vlogo pri povečevanju zavedanja o znamki Kia, ne le v Evropi, temveč v večjem delu sveta. Ko je zacvetela njegova kariera, je tudi Kia postala eden glavnih igralcev v avtomobilskem sektorju.”
Nadal se je pojavljal v številnih Kiinih oglaševalskih kampanjah in se je izkazal kot nesporni prvak. Njegova pojavnost, ki se je odražala skozi izjemno mero samozavesti in zavedanja o znamki Kia na evropskem trgu, je veliko prispevala k temu, da je Kia globalno postala ena najbolj prepoznavnih in zaželenih znamk. V tem času je Nadal zgradil sloves najbolj uspešnega španskega teniškega igralca v zgodovini – in enega največjih v zgodovini svetovnega tenisa. Leta 2019 je Nadal osvojil svoj 12.
Roland Garros in 18. turnir za Grand Slam, ter vknjižil največ zmag na pesku v zgodovini tenisa. Med svojim sodelovanjem z Rafo je Kia Motors vse od njenega začetka aktivno delovala v fundaciji Rafa Nadal Foundation, podpirala njegovo akademijo (Rafa Nadal Academy) in njegov mladinski turnir.
Med vsemi dolgoletnimi partnerstvi, ki jih ima Kia s številnimi športniki in organizacijami, je prav Rafa Nadal najpomembnejši in najbolj zaslužen za krepitev podobe Kie po vsem svetu. Kia je tudi pokrovitelj teniškega Grand Slam turnirja Australian Open in ter nogometne lige UEFA Europa League, najbolj množičnega klubskega tekmovanja na svetu.