Superb tretje generacije z zaporedno številko 100.000
Škoda je v teh dneh izdelala Superb tretje generacije z zaporedno številko 100.000. Jubilejno vozilo je zapeljalo s proizvodnega traku v Škodini tovarni v Kvasinyju. Od uvedbe modela leta 2001 je češki avtomobilski proizvajalec izdelal skupaj več kot 850.000 vozil modela Škoda Superb. Za proizvodnjo Škodinega paradnega konja so bile proizvodne kapacitete v Kvasinyju povečane in posodobljene. Vrhunski model navdušuje kupce po vsem svetu.
“Proizvodnja tega sodobnega avtomobila je dokaz izjemne zmogljivosti tovarne v Kvasinyju in njenih delavcev,” je povedal Michael Oeljeklaus, član uprave družbe Škoda, odgovoren za proizvodnjo in logistiko. “Ime Superb je oznaka za enega najboljših in najuspešnejših vozil srednjega avtomobilskega razreda. Tretja modelska generacija bo zgodbo o uspehu Superba nadaljevala tudi v prihajajočih mesecih in letih.
Novi Škoda Superb že od začetka proizvodnje marca 2015 s svojim novim dizajnom izraža čustveno moč znamke. Škoda je sedaj izdelala Superb tretje generacije s skupno zaporedno številko 100.000. Še nikoli doslej niso bile za dizajn postavljene tako visoke zahteve, prav tako ni bilo v razvoj novega modela še nikoli usmerjenih toliko novih tehnologij. Še nikoli doslej ni obstajalo toliko “Simply Clever” idej in nikoli doslej niso inženirji za voznika in sopotnike s prtljago zasnovali toliko
prostora. Za večjo varnost potnikov, prijaznost do okolja in več udobja skrbi cela vrsta asistenčnih sistemov iz višjih avtomobilskih razredov. Tretja generacija Superba je zaradi novih motorjev EU6 bolj zmogljiva kot kadarkoli doslej in obenem do 30 odstotkov bolj varčna.
Uspeha tega modela ne potrjujejo le naročila z vsega sveta, temveč tudi številna priznanja, kot je nagrada Red Dot za izjemen dizajn ali naziv za avto leta v številnih evropskih državah. Škoda Superb že od leta 2001 krona Škodino modelsko paleto. Češki avtomobilski proizvajalec tako nadaljuje tradicijo reprezentativnih vozil iz Mlade Boleslav, ki izvira iz začetka 20. stoletja. Laurin & Klement FF je bil leta 1907 prvi 8-valjni model v Srednji Evropi. V 20. letih prejšnjega stoletja je
luksuzni avtomobil Škoda Hispano Suiza med drugim imel tudi prvi češkoslovaški predsednik Tomáš Garrigue Masaryk, v začetku 30. let prejšnjega stoletja je kupce navduševala 8-valjna Škoda 860. Leta 1934 se je s proizvodnega traku prvič zapeljal Škodin reprezentativni model z imenom Superb – Škoda 640 Superb.
67 let pozneje, leta 2001, je Škoda Superb znova na vrhu modelske palete. Do danes je Škoda izdelala več kot 850.000 vozil modelske serije Superb prve, druge in tretje generacije. Kupci že od nekdaj cenijo celoviti paket tega modela: vrhunski model z optimalno prostornostjo, brezčasno-elegantnim dizajnom, preizkušeno tehnologijo, izjemnim udobjem, maksimalno varnostjo, visoko funkcionalnostjo in zelo dobrim razmerjem med ceno in vrednostjo je sinonim za vrhunsko kakovost iz Češke. Prva
generacija Superba (2001–2008) je imela značaj klasične limuzine s stopničastim zadkom in je postavila nova merila predvsem na področju prostornosti. Leta 2008 je sledila druga modelska generacija. Vozilo z novimi, prilagodljivimi možnostmi uporabe, več tehnologije in brezčasno-elegantnim dizajnom. Od leta 2009 je na voljo tudi karavanska izvedba, Škoda Superb Combi, proizvodnja tretje generacije karavanov pa poteka od leta 2015.
Za povečanje proizvodnih kapacitet novega Superba je bila tovarna v Kvasinyju deležna visokih investicij v nove proizvodne tehnologije, montažo in logistične površine. Zgolj za novo karosernico je bilo namenjenih skupaj 1,7 milijarde čeških kron. Tovarna v Kvasinyju se trenutno pripravlja na ofenzivo športno-terenskih modelov. Do leta 2018 bo Škoda v tovarno Kvasiny vložila skupaj 7,2 milijarde čeških kron in ustvarila 2.000 novih delovnih mest. Proizvodna kapaciteta bo postopoma narasla na
do 280.000 vozil. Kvasiny je ena od treh tovarn na Češkem, v kateri je trenutno več kot 5.000 zaposlenih, zato spada med največje industrijske delodajalce v regiji Hradec Králové.