Malo spredaj, veliko zadaj
Novega ceeda v kombilimuzinski izvedbi smo že dodobra preizkusili, med drugim tudi z litrskim turbobencinarjem. Zdaj je prišel čas za karavansko izvedbo z enakim malim motorjem, a precej večjim prtljažnikom. Ta s 625 litri osnovne prostornine sodi med večje v razredu in ponuja številne praktične rešitve. V dnu najdemo različne predale, ki so izdelani iz plastike in v katere lahko zato pospravimo tudi umazane ali mokre predmete. Na voljo imamo zlaganje zadnjih sedežev v razmerju 40 : 60, s
čimer lahko pridobimo do 1.694 litrov prostora z ravnim dnom.
Litrski turbotrivaljnik se karavanu poda enako dobro kot kombilimuzini in lahko zadovolji večino potreb povprečnih uporabnikov. Zaradi pihanja turbopolnilnika je dovolj živahen, z dobro preračunanimi prestavnimi razmerji šeststopenjskega ročnega menjalnika pa omogoča dovolj lahkotna in udobna avtocestna potovanja. Da ima razmeroma majhna pljuča, se občuti le ob polni naloženosti. Takrat je treba bolj odločno stopati na plin. To se na koncu pozna pri porabi goriva, ki zlahka preseže osem
litrov na 100 kilometrov, mi smo zabeležili povprečje 7,8 litra.
Karavanski ceed ima lahko v nosu majhen, a dovolj zmogljiv motor, v zadku pa vedno ponuja enega večjih prtljažnikov v razredu.
Ne glede na to tako motorizirani in zmerno opremljeni karavanski ceed, ki med drugim prinaša dvopodročno samodejno klimatsko napravo, tempomat, sistem za preprečevanje naleta, sistem za zadrževanje vozila znotraj voznega pasu in kamero za vzvratno vožnjo, sodi med bolj zanimive izbire v svojem razredu. Njegova cena po ceniku sicer znaša 23.190 evrov, s popustom je na voljo za 19.900 evrov, v primeru gotovinskega plačila ali plačila s financiranjem pa še za 1.500 oziroma 3.000 evrov manj. To
pomeni, da lahko sicer ne pretirano atraktiven, a zelo varen in prostoren družinski karavan odpeljete že za slabih 17 tisočakov.