KIA med Top 100 najboljšimi globalnimi znamkami
Korporacija Kia Motors se je uvrstila na ekskluzivni seznam najboljših 100 globalnih znamk (‘Top 100 Best Global Brands 2012), ki ga je nedavno objavilo podjetje Interbrand, največje podjetje za svetovanje znamkam na svetu.
Kiina vrednost je po izjemni rasti dosegla 4,1 mlrd. ameriških dolarjev, kar jo je uvrstilo na 87. mesto med najboljšimi 100. Na seznamu je sicer tudi 12 avtomobilskih znamk. Medtem ko je bila povprečna rast avtomobilistov 11-odstotna, je Kia doživela 50-odstotno rast v primerjavi z lanskoletno lestvico, kjer se Kia sploh ni uvrstila med prvih 100.
Kiina izjemna rast vrednosti je odsev njenega strmega vzpona, saj je v zadnjih treh letih zabeležila dvomestno rast prodaje, kar je to znamko trdno zasidralo na svetovnem prestolu najhitreje rastočih avtomobilskih znamk. V obdobju od 2008 do 2011 je Kia svojo letno prodajo povečala za kar 81% na skorajda 2,5 milijona vozil.
Ključni dejavniki, ki so bistveno vplivali na Kiino dramatično rast vrednosti znamke, so med drugim velikanski napredek pri kakovosti vozil, vrhunski dizajn novih modelov in inovativni marketing. Izvajalci Interbrandove študije merijo finančne rezultate korporacije glede na povrnjen vložek investitorjev; vlogo, ki jo ima znamka pri strankinih končnih odločitvah o nakupu; moč znamke, ki je sposobnost znamke zagotoviti pričakovane prihodnje donose.