Novi Kia Soul prejel nagrado iF za oblikovanje izdelka
Novi Kia Soul, ki je evropsko premiero doživel na avtomobilskem salonu v Frankfurtu septembra lani, je nedavno prejel nagrado iF za oblikovanje izdelka. Da gre za Kiino uspešnico pove že podatek, da so od leta 2008 po vsem svetu prodali več kot 760.000 primerkov tega modela prepoznavne oblike.
Druga generacija Kiinega križanca, ki bo v Evropi naprodaj spomladi, nadaljuje zmagoslavno pot svojega predhodnika. Leta 2009 je izvirni Kia Soul postal prvi korejski avto, ki je prejel prestižno priznanje ‘red dot’. Od takrat so Kiini modeli s strani teh dveh oblikovalskih združenj prejeli kar 16 oblikovalskih nagrad.
Novi Kia Soul je nastal pod budnim očesom Petra Schreyerja, predsednika korporacije Kia Motors in vodje Kiinega ter Hyundaijevega oblikovanja. Pri oblikovanju novega Soula so uporabili kar nekaj elementov mišičastega koncepta Kia Track’ster, ki je bil predstavljen na salonu v Chicagu leta 2012.
iF product design award
Od leta 1953, ko so prvič izbirali nagrade iF za oblikovanje izdelkov, se je omenjena nagrada uveljavila kot ena svetovno najbolj priznanih nagrad za odličnost v oblikovanju. Na letošnjem tekmovanju so se za nagrade potegovali udeleženci iz 55 držav, ki so prijavili 3.249 del v 17 kategorijah. Novi Kia Soul je bil nagrajen v kategoriji oblikovanja prevoznih sredstev.