Izdelanih 3 milijone bencinskih motorjev iz družine EA 111
V minulih dneh so Čehi v matičnem obratu znamke Škoda izdelali že 3 milijone bencinskih motorjev iz družine EA 111. V primeru pripadnikov te sodobne motorne družine gre za 1,2-litrske bencinske 3-valjnike v atmosferskih in prisilno polnjenih različicah, ki jih v Mladi Boleslavi izdelujejo že od leta 2001.
Pogonske motorje iz družine EA 111 najdemo v Škodinih modelih fabia, roomster, rapid, octavia in yeti, vgrajujejo jih tudi v nekatere modele znamk SEAT in Volkswagen. Ob tem kratica HTP (High Torque Performance) opozarja opazovalca, da gre za kompaktne in posledično lahke pogonske motorje s solidno odmerjenim motornim navorom pri nižjih motornih vrtljajih, čeprav ob tem ostajajo zelo efektivni in varčni.
Na Češkem poleg motorjev iz družine EA 111 (1,2 HTP in 1,2 TSI) nastajajo tudi pogonski motorji iz družine EA 112 (bencinski 3- in 4-valjniki z različno delovno prostornino, ki sega od 1,0 do 1,6-litra) ter ročni in samodejni menjalniki. Matična tovarna (Mladá Boleslav) je zadolžena za proizvodnjo dveh menjalnikov (MQ 200 & MQ/SQ 100), v obratu Vrchlabí nastaja znani in že zelo razširjeni (do konca letošnjega marca so Čehi naredili že pol milijona menjalnikov z dvojno sklopko) DSG
menjalnik z interno oznako DQ 200.
V prihodnjih letih bodo Čehi dodatno razširili svoje kompetence na področju izdelave pogonskih motorjev in menjalnikov, ker so na območju Česane v bližini matičnega obrata (Mladá Boleslav) že postavili novi razvojni tehnološki center za razvoj pogonskih sklopov. Ob pomoči matičnega koncerna Volkswagen so zanj odšteli 34 milijonov evrov.