Dokončno slovo klasično gnane različice
Na nekaterih evropskih tržiščih, kjer kupcem še vedno ponujajo bencinsko in dizelsko gnane različice modela soul, imajo ljubitelji klasično gnanega južnokorejskega oblikovnega križanca sedaj možnost, da si omislijo posebno različico tega serijskega modela iz poslovilne serije ‘Final Edition’, ker bo ta model v bližnji bodočnosti v Evropi na voljo samo v striktno električno gnani različici EV.
Predstavniki modela soul iz te posebne serije bodo mobilizirani samo ob pomoči vgrajenih bencinskih pogonskih sklopov (1.6 T-GDI, 150 kW/204 KM pri 6000 vrt./min. ter 265 Nm motornega navora) s pritaknjenimi 7-stopenjskimi ‘DSG’ menjalniki. Ker ima takšna kia relativno nizko maso (1364 kg) bo pospeševanje od 0-100 km/h zaključeno v območju osmih sekund, lahko pa doseže tudi spoštljivo končno hitrost (196 km/h). Ob tem naj bi v povprečju na vsakih 100 prevoženih kilometrov potrebovala
približno 6,9 litra bencinskega goriva (uradna navedba proizvajalca).
Že v osnovi bogato serijsko opremljenost so Južnokorejci v primeru vozil iz serije ‘Final Edition’ nadgradili še z vgradnjo bolj športno orientiranega in v usnje oblečenega volanskega obroča ter črno obarvanega stropa (pri različicah s panoramskim strešnim oknom je ‘nebo’ obarvano sivo …), vsi kupci pa bodo deležni tudi bolj prefinjenega kabinskega oblazinjenja (delno usnje) v kombinaciji z oranžno obarvanimi šivi. Med vizualnimi posebnosti takšne kie pa omenjajo drugače oblikovana odbijača
in rdeče obarvane detajle na karoseriji v kombinaciji s posebej za to priložnost izbranim setom 18-palčnih koles. Za še več individualnosti in prepoznavnosti pa poskrbi tudi dvojni zaključek izpušne cevi pod zadkom.
Za takšno različico modela soul bo nemški kupec odštel najmanj 28.990 evrov, ker obstaja tudi možnost doplačila za kovinsko barvo ter vgradnjo panoramskega strešnega okna.