Pomemben mejnik ob Sportagevi 25-letnici
Družba Kia Motors v teh dneh slavi pomemben dosežek – od začetka 90. let prejšnjega stoletja je bilo prodanih kar 5 milijonov primerkov SUV modela Sportage, globalno najbolje prodajanega modela južnokorejske znamke. Sportage, ki je bil prvič predstavljen leta 1993, je po štirih generacijah tako prav ob svoji 25-letnici dosegel pomemben prodajni mejnik. Najnovejša generacija modela, predstavljena leta 2016, je najbolj priljubljena doslej – v letu 2017 je Sportage vsak mesec našel približno
38.000 novih kupcev.
“Zelo smo ponosni, da smo z našim prodajnim hitom dosegli ta mejnik. Naraščajoča priljubljenost Sportaga kaže širino njegove privlačnosti pri kupcih po vsem svetu,” pravi Ho Sung Song, izvršni podpredsednik globalnega poslovanja. “Sportage je že od leta 1993 merilo uspešnosti v SUV razredu, njegov uspeh pa je zaslužen tudi za nastanek različnih Kiinih SUV modelov in križancev – ter nekaj novih modelov, ki jih bomo kmalu predstavili.”
Dve leti zapored najbolje prodajana Kia
V letih 2016 in 2017 je Sportage prehitel Ria ter postal Kiin globalno najbolje prodajani model. Povečana prodaja Sportaga januarja in februarja 2018 – 36.632 in 32.930 vozil – je razlog za nov proizvodni mejnik.
Sportage leta 1991 predstavil idejo Kiinega ‘urbanega športnega terenca’
Sportage je bil javnosti prvič predstavljen leta 1991 na tokijskem avtomobilskem salonu. Kot koncept ‘urbanega SUV-ja’ je utelešal idejo kompaktnega, praktičnega SUV vozila, primernega za uporabo v različnih okoljih. Prva generacija Sportaga je bila takojšnja uspešnica, saj so jih skupno prodali več kot 500.000. Prodaja druge generacije Sportaga je v sedmih letih dosegla kar 1.223.776 primerkov. Tretja generacija modela je do milijona prodanih primerkov potrebovala le 4 leta, s čimer je
Sportage dosegel dvolimijonsko prodajo v šestih letih obstoja.
Četrta, zdajšnja generacija Sportaga prinaša drzen in progresiven dizajn, obenem pa ponuja večjo praktičnost ter velik nabor udobnostnih in varnostnih tehnologij. Njegovi motorji in menjalniki zagotavljajo večjo varčnost in zmogljivost, s tem pa zadovoljujejo širok nabor potreb tudi najbolj zahtevnih strank. Kia Sportage je osvojil več odmevnih svetovnih nagrad za svoje oblikovanje. Med njimi sta nagradi ‘iF Design’ in ‘red dot’ za tretjo in četrto generacijo modela, ki se lahko pohvalita
tudi z maksimalnimi 5 zvezdicami za varnost na Euro NCAP preizkusnih trkih.
Do milijonske prodaje v zgolj 29 mesecih
Kljub temu, da so bile uspešne prav vse prejšnje generacije Sportaga, je sedanja četrta gotovo najbolj priljubljena doslej. Januarja letos, po zgolj 29 mesecih od začetka prodaje, je dosegla že milijon prodanih vozil.