Kia Motors Europe z novim vodjo marketinga
Kia Motors Europe (KME) je imenovala Carlosa Lahoza za novega vodjo marketinga, ki ta položaj nastopi takoj. Gospod Lahoz bo bedel nad znamkinim marketingom in komunikacijskimi programi, ter bo odgovoren za številna področja kot so npr. Kiin digitalni marketing, znamka in strateško marketinško načrtovanje, odnosi z javnostmi, družabne mediji, ter uporabniške izkušnje z znamko v Evropi.
Lahoz bo neposredno podrejen Emiliu Herreri, izvršnemu direktorju KME
Carlos Lahoz bo z vstopom v Kiin evropski menedžment nadomestil Arturja Martinsa, ki je od nedavnega zaposlen na sedežu korejskega velikana v južnokorejski prestolnici Seul. Gospod Lahoz bo neposredno poročal Emiliu Herreri, izvršnemu direktorju Kia Motors Europe.
Kia z novimi hibridnimi in električnimi modeli želi okrepiti svoj ugled
“To je še posebej vznemirljivo obdobje za Kio, saj se v Evropi krepi dojemanje naše znamke kot pametne, cenovno dostopne in elektrificirane,” je dejal Emilio Herrera. “S še več prihajajočimi električnimi in hibridnimi modeli bo Carlos delal z marketinškim oddelkom, da bo Kia še naprej zagotavljala dober odnos in komunikacijo z obstoječimi in potencialnimi strankami na najbolj učinkovit način. Njegovo znanje o tem kako Kia deluje, skupaj z vpogledom v to, kar si naše stranke želijo od svojih
vozil in naše znamke, ga naredi idealnega za to vlogo.”
Kiin regionalni sedež pristojen za 39 trgov v Evropi in Zakavkazju
Gospod Lahoz ima za sabo več kot dvajsetletne izkušnje v avtomobilski panogi. Nazadnje je pet let deloval kot direktor strateškega načrtovanja in operacij pri Kia Motors Europe, kjer je bil odgovoren za znamkino dolgoročno poslovno strategijo, upravljanje s CO2, poslovne analize in načrtovanje prodaje. Prav tako je bil odgovoren tudi za Kiino evropsko proizvodnjo, načrtovanje delovanja v Kiini evropski tovarni na Slovaškem. Pred prihodom v Kiino evropsko centralo je bil višji menedžer
poslovnega načrtovanja pri Kiini španski podružnici (Kia Motors Iberia).
44-letni Španec je diplomiral iz ekonomije na univerzi Zaragoza, nato zaključil MBA študij na poslovni šoli v Madridu. Sledilo je podiplomsko izpopolnjevanje na Wharton School (University of Pennsylvania, ZDA). Gospod Lahoz poleg španščine tekoče govori angleško in italijansko, a se dobro znajde tudi v nemščini.